نوشته شده توسط : سارا موسوی

چگونه فالوور جمع کنیم؟

چگونه فالوور جمع کنیم ؟‌این سوالی ست که در این مقاله میخواهیم ۱۲ روش کاربردی و موثر از پیج های مختلف، که توانسته اند در مدت کوتاهی فالوورهای خود را افزایش بدهند را معرفی کنیم.

عددهای هیجان انگیز از درآمدهای اینستاگرامی، هر کسی را به فکر راه انداختن یک پیج اینستاگرام و کسب درآمد از آن می اندازد. اما مهم ترین نکته کلیدی، در آغاز راه پاسخ دادن این سوال است: چگونه فالوور جمع کنیم؟


1- زیر بنای پیج تان را خوب بنا کنیداگر شما هم با پیچ و خم بالا بردن تعداد فالوورهایتان دست و پنج نرم می کنید، با ما همراه باشید تا ببینیم چگونه فالوور جمع کنیم . گام های این مقاله را به ترتیب انجام دهید و تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید.

مهم ترین نکته در بالا بردن فالوورها این است که بتوانید مخاطب را به پیج خود جذب کنید. وقتی از یک بنای خوب صحبت می کنیم منظورمان، تم کلی پست های اینستاگرام، هایلایت های استوری و بیو پیج است.

 تم مورد نظر شما چیست؟

می توانید پیج اینستاگرام برندهای بزرگ و یا افراد مشهور را نگاه کنید و از بین آن ها یک تم مناسب انتخاب کنید. سپس برای پست گذاری به تم انتخاب خود پایبند باشید. در زیر می توانید یک تم زیبا را از برند کامبیز مشاهده کنید. استفاده خلاقانه از طراحی عکس ها همراه با بهره گیری از ترکیب بندی خوب رنگ ها، پست های اینستاگرام این برند، را چشم نواز و جذاب نموده است.

چگونه فالوور جمع کنیم

در حال حاضر سایت های بسیاری وجود دارند که می توانید از بین آن ها، هارمونی های رنگ را پیدا کنید. می توانید کلمه هارمونی را در اینترنت جست و جو کنید تا بهتر بتوانید از رنگ ها استفاده کنید. استفاده از سایت هایی مانند پینترست، colorhunt.co، colourlivers.com، coolors.coو… تعداد زیادی پالت های رنگ آماده دارند که به شما ایده های خوبی می دهند.

چگونه فالوور جمع کنیم

. هایلاهایت های استوری تان را منظم بچینید

متاسفانه در بسیاری از پیج های اینستاگرام دیده می شود که استوری ها به صورت نامنظم هایلایت شده اند. چینش نامنظم و درهم از هایلایت ، نشان از بی نظمی و بی هدفی اداره کننده آن دارد. که می تواند تاثیر بدی بر فالوورهای خود بگذارد. به جای این کار، دسته های منظم استوری را ایجاد کرده، یک کاور مناسب برای آن انتخاب کنید و هایلایت های لازم را در قالب آن ها ذخیره کنید. در زیر می توانید یک نمونه خوب مناسب از دسته بندی استوری ها را از پیج اینستاگرام کاله ببینید.

چگونه فالوور جمع کنیم

. بیوی خوب بنویسید

نوشتن یک بیوی مناسب بسیار با اهمیت می باشد. این کار زمانی که قصد فروش یک محصول یا خدمت را دارید اهمیت بیش تری نیز می یابد. انتخاب نام مناسب، خلاقانه و ماندگار در ذهن، استفاده از مهم ترین هشتگ های پرکاربرد در زمینه کاری تان، توضیح مختصری از فعالیت پیج، مکان حضوری فروشگاه، لینک های ارتباطی دیگر، مانند شماره تماس، آدرس سایت، آیدی تلگرام و… نکاتی هستند که باید در نوشتن یک بیوی خوب و مناسب به آن توجه کرد.

در زیر می توانید نمونه ای از یک بیوی نسبتا مناسب را ببینید. استفاده از هشتگ ها به شما کمک می کند در جست و جوهای اینستاگرامی پیدا شوید و از این طریق فالوور جمع کنید. داشتن اطلاعات بیشتر برای نمونه کارها و آدرس تلگرامی این پیج، نیز در مخاطب حس اعتماد بیشتری ایجاد می کند.

برای اطلاعات بیشتر و نوشتن یک بیوی مناسب، خواندن مقالات زیر توصیه می شود:

 

چگونه فالوور جمع کنیم

. مثل حرفه ای ها عکس بگیرید

در صورتی که برای نمایش محصولات خود نیاز به عکاسی دارید، بهتر است کمی صبر کنید. گرفتن عکس های نامنظم، بدون استفاده از بک گراند ( پس زمینه) مناسب، ظاهر پیج شما را نازیبا خواهد کرد. با کمک چند عدد مقوای ساده و کارتن پلاست ها می توانید یک تم ساده و زیبا برای عکس های خود ایجاد کنید. و خودتان را از شلوغی پس زمینه عکس هایتان رها کنید.

علاوه بر این، استفاده از نور، تاثیر زیادی در کیفیت و خوب بودن عکس های شما دارد. تا حد امکان در فضای نسبتا باز و در طول روز، عکاسی کنید. در غیر این صورت با کمک یک چراغ مطالعه نور لازم برای عکاسی تان را ایجاد کنید.

هم چنین تا حد امکان از ادیت کردن عکس هایتان پرهیز کنید. متاسفانه استفاده از ادیت زیاد، باعث ایجاد بی اعتمادی در ذهن مخاطب می شود و به صورت مداوم با خود تکرار می کند ” اگر رنگ بندی این کار مثل عکس نبود چه؟ ” و حتی ممکن است پس از سفارش، نیز نارضایتی فالوورهایتان را افزایش دهد. زیرا رنگ آن، با عکس های منتشر شده در پیج تان تفاوت دارد.

در زیر می توانید دو عکس منتشر شده از یک پیج را مشاهده کنید تا ببینید وقتی از حذف بک گراند و نور مناسب صحبت می کنیم، منظورمان چیست؟ شما دیدن کدام تصویر را ترجیح می دهید؟

چگونه فالوور جذب کنیم

2- مزیت رقابتی ایجاد کنید

با این حجم از شلوغی اینستاگرام، در هر زمینه ای که بخواهید فعالیت کنید باید جواب یک سوال را به خوبی به فالوورهایتان بدهید. بین صدها پیج در زمینه کاری شما، چرا باید فالوورهایتان شما را انتخاب کرده و دنبال کنند؟

خودتان را به جای فالوورهایتان بگذارید و ببنید آیا می توانند جواب این سوال را در پیج شما پیدا کنند یا نه. زمانی که از روش های افزایش فالوور استفاده می کنید، اگر حرفی برای گفتن نداشته باشید، کسانی که به پیج شما سر می زنند را نمی توانید به فالو کردن خودتان قانع کنید.

قیمت مناسب، کیفیت بالا، محصول خلاقانه، پشتیبانی بالا، ارائه محتوای تخصصی و کاربردی و … ویژگی هستند که مخاطبین شما را به فالو کردن تان ترغیب می کنند.

آیا محصولات خلاقانه و قیمت مناسب این پیج در بین هزاران پیج نمدی، شما را به فالو کردن آن وادار نمی کند؟

چگونه فالوور جذب کنیم

 

3- اعتماد، حرف اصلی در پیج های فروش

اگر فروشنده خدمت یا محصولی هستید، مهم ترین نکته در جذب فالوور، اعتماد کردن آنان به شماست. تا زمانی که افراد نتوانند به شما اعتماد کنند پیج تان را فالو نخواهند کرد.

برای این کار لازم است حتما یک هایلایت استوری به رضایت مشتریان تان اختصاص دهید. گذاشتن مرتب کد مرسوله های پستی نیز نقش پر رنگی در افزایش اعتماد فالوورها دارد.

پاسخ دادن به کامنت ها و قابل دسترس بودن در دایرکت هم نشانه های دیگری از فیک نبودن شماست. هم چنین در صورتی که امکان ارتباطی در سایر شبکه های اجتماعی دارید نیز از آن غافل نشوید.

منتشر کردن استوری هم نقش پررنگی در جلب اعتماد فالوورهایتان دارد. انتشار مداوم استوری به مخاطبین شما این پیام را می دهد که شما حضور مداوم دارید. و طبیعتا پیجی که فیک یا کلاهبردار باشد در طی زمان طولانی فعالیت خود را به صورت مداوم اعلام نمی کند.

4- مربع باشید

یکی دیگر از جواب هایی که ما به سوال چگونه فالوور جمع کنیم می دهیم، استفاده درست از هشتگ هاست. بی شک، تا کنون از خاصیت گذاشتن هشتگ گذاری در پست های اینستاگرامی آگاه هستید. این هشتگ ها به شما کمک می کنند در جست و جوها و اکسپلور اینستاگرام بالا بیایید و دیده شوید.

توصیه می شود تا حداکثر از هشت هشتگ در نوشته های خود استفاده کنید. اما چیزی که احتمالا به شما گفته نمی شود این است که از چه هشتگ هایی استفاده کنید.

سعی کنید از هشتگ های پرکاربرد در نوشته های خود استفاده نکنید. زیرا رقابت در این پست ها سخت است و پست شما میان هزاران پست مشابه دیگر گم می شود. برای مثال اگر پیج آشپزی دارید به جای استفاده از هشتگ پرکاربرد #آشپزی از #آشپزی_آسان و #آشپزی_سریع استفاده کنید. استفاده از هشتگ های طولانی تر، هم به سرچ هدفمند نزدیک تر است و هم احتمال دیده شدنتان بیشتر می شود.

می توانید در قسمت سرچ اینستاگرام، هشتگ مورد نظرتان را سرچ کنید. سپس از بین آن ها، هشتگی را انتخاب کنید که پست های کمتری در آن منتشر شده است (با توجه به عددی که زیر هر هشتگ نوشته می شود).

چگونه فالوور جمع کنیم؟

5- کامنت یا لایک! مساله این است

حتما شما هم می دانید که رفتن پست شما به اکسپلور اینستاگرام، نقش مهم و پررنگی در جمع کردن فالوور و افزایش تعداد آن دارد. اما مساله مهم این ست که چگونه باید به اکسپلور اینستاگرام دسترسی پیدا کرد؟

متاسفانه کسی از الگوریتم های اینستاگرام آگاهی کامل ندارد و با قطعیت نمی توان گفت با انجام این کار، پست شما به اکسپلور راه پیدا می کند. اما با بررسی های پست ها، تا حد زیادی می توان به آن نزدیک شد. قبلا تصور می شد که تعداد بالای لایک ها اثر بالایی در راهیابی شما به سرچ اینستا بازی می کند. اما بررسی های ما نشان داده است که گذاشتن کامنت نقش بیش تری دارد. اما چگونه؟

در زیر پست هایی که منتشر می کنید از فالوورهای خود بخواهید برای تان کامنت بگذارند. پست هایی که درساعات اولیه انتشار تعداد کامنت خوبی دریافت می کنند از نظر اینستاگرام پست های خوبی شناخته می شوند و راه اکسپلور اینستاگرام را برای آن ها باز می کند.

6- هدیه هایی که فالوور می دهند

با توجه به ماهیت پیج تان، می توانید برای اینفلوئنسرهایی که فکر می کنید مناسب هستند هدیه بفرستید. اینفلوئنسری که انتخاب می کنید طبیعتا باید دارای فالوورهایی هماهنگ با مخاطب هدف شما داشته باشند. هم چنین، شخصیت، سلیقه و محتوای پیج او را هم در نظر بگیرید و ببینید آیا هدیه ارسالی برای او مناسب می باشد یا نه.

امروزه باز کردن گیفت هایی که برای پیج های مختلف ارسال می شود و معرفی آن به دیگران یکی از مهم ترین و بهترین راه های تبلیغات است. زیرا کاملا واقعی است و کیفیت کارهای ارسالی پیج، مشخص است.

7- اخرین گام چگونه فالوور جمع کنیم: از پیج های دیگر غافل نشوید

کامنت گذاشتن و ایجاد فعالیت در پیج های مشابه و یا هماهنگ با یپج خودتان می تواند بسیار کارآمد باشد. و فالوورهای زیادی را برای شما جمع کند.

هم چنین بسیاری از پیج ها وجود دارند که هر از چند گاهی اجازه تبلیغات پیج در کامنت می گذارند. بهتر است از این فرصت ها نیز غافل نشوید.



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

اگر از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنید ، حتما دوست دارید که بیشتر دیده شوید و در مقابل چشمان خریداران بیشتری قرار بگیرید. داشتن فالوور بیشتر و به خصوص داشتن فالوور هدفمند در اینستاگرام شانس شما را برای دیده شدن و فروش بیشتر افزایش می دهد که یکی از بهترین راه ها ، خرید فالوور هدفمند است.

ربات اینستاگرام های فالوور این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به بهترین شکل ، با هدفمندی مشخص نسبت به افزایش فالوور اینستاگرام خود اقدام نمایید. شما می توانید به راحتی پیج های هدف خود را مشخص کنید تا فالوور ها از این پیج ها برای شما جذب شوند. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا منبع جذب فالوور را مشخص کنید . بدین صورت که شما می توانید در پنل ربات اینستاگرام مشخص نمایید که افرادی که پست های پیج هدف شما را لایک کرده اند ، فالو شوند و یا افرادی که برای پست های پیج هدف شما کامنت ارسال کرده اند فالو شوند.

این فیلتر ها به شما کمک خواهد کرد تا افراد فعال بیشتری را جذب کنید و پیج اینستاگرام خود را به بهریتن شکل ممکن اداره نمایید. در خرید فالوور اینستاگرام در های فالوور شما هیچ فالوور فیکی دریافت نخواهید کرد و تمام فالوور های جذب شده از فیلتر های شما عبور خواهند کرد.همچنین شما قادر خواهید بود تا در هر زمان این هدف ها را تغییر بدهید ، آنها را حذف و یا اضافه کنید ، هدف های جدید از منابع جدید مشخص کنید و طبق روز پیشرفت کنید

انتخاب هدف برای خرید فالوور هدفمند

فالوورهای رقبایتان را بررسی کنید.

همانطور که در ابتدا گفته شد روند خرید فالوور هدفمند طبق معرفی پیج های هدف شما پیش می روند. پس شما باید شناخت خوبی از فعالیت رقیبانتان در اینستاگرام داشته باشید و بتوانید آنها را به خوبی رصد کنید و بدانید کدوم رقیب شما دارای فالوور هایی است که ارزش جذب بالایی دارند.اما چطور باید رقیبان خود را در اینستاگرام پیدا کنید و چطور باید از مقدار فالوور هدفمند آنها مطلع شوید.

  • استفاده از هشتگ ها : برای پیدا کردن رقیبانتان می توانید از جستجو هشتگ ها استفاده کنید و آنها را پیدا کنید
  • پیگیری تبلیغات : اینفلوئنسرها و پیج های بزرگ را دنبال کنید و ببینید در مورد کسب و کار شما چه تبلیغاتی توسط چه پیج هایی در حال انجام است.
  • از جستجو در اینترنت بهره ببرید و ببینید چه شرکت هایی پیج اینستاگرام خود را به کاربرانشان معرفی می کنند.

فالوور هدفمند را از کدام رقبا باید به دست بیاورم ؟

بعد از یافتن رقبا نوبت به این موضوع می رسد که رقبایتان را بررسی کنید ، بتوانید متوجه شوید که کدام یک از آنها دارای فالوور مناسب هستند تا بتوانید از آنها برای افزایش فالوور هدفمند پیج خود استفاده کنید .

چند مورد در بررسی پیج اینستاگرام رقبایتان را در نظر بگیرید

پیج هایی را انتخاب کنید که دارای پست کم و فالوور بالا نباشند. این پیج ها معمولا دارای فالوور های فعالی نیستند و نمی توانند فالوور های هدفمندی برای شما به حساب بیایند. پیج هایی را انتخاب کنید که تعداد پست و فالوور هایشان با هم مطابقت داشته باشد. به عنوان مثالی پیجی که 3 پست دارد و 10 هزار فالوور برای انتخاب به عنوان هدف ، پیج مناسبی نیست.

پیج هایی را انتخاب کنید که میان تعداد فالوور ها و تعداد لایک و کامنت آنها رابطه ای منطقی بر قرار باشد. اگر شما پیجی را انتخاب کرده اید که دارای 10 هزار فالوور است اما هر پست حداکثر 200 لایک دارد ، این پیج برای انتخاب به عنوان هدف برای خرید فالوور هدفمند مناسب نیست و شما باید پیجی را در نظر بگیرید که در کمترین حالت ، 10 درصد از میزان کل فالوور ها ، پست های پیج را لایک کنند. یعنی برای پیجی با 10 هزار فالوور ، هر پست حداقل باید دارای 1000 لایک باشد.

پیج هایی را انتخاب کنید که دارای محتوای مناسب و مرتبطی باشند. به عنوان مثال انتخاب پیج همکارتان که عکس های شخصی خود را در آن به اشتراک می گذارد مناسب نیست. شما نیاز دارید افرادی را جذب کنید که علاقه مند به کسب و کار شما باشند و بتوانید آنها را تبدیل به مشتری نمایید. پس پیج هایی را انتخاب کنید که تصاویرشان کاملا مرتبط با موضوع کاری شما است.

پیج های فعال را انتخاب کنید. حتما بررسی کنید که پیج هایی که به عنوان هدف خرید فالوور هدفمند در نظر می گیرید حتما حداقل هفته ای یک بار پست ارسال کنند.

بعد از خرید فالوور هدفمند چه کاری انجام بدهم

اما شما می توانید همزمان با خرید فالوور هدفمند کارهایی را انجام دهید که به پروسه افزایش فالوور شما کمک شایانی می نماید. شما با انجام و رعایت این موارد ، می توانید فالوور هایتان را بدون هزینه افزایش دهید و همچنین تعامل بیشتری با آنها برقرار کنید و آنها را به مشتری تبدیل نمایید.

توجه داشته باشید که تکنیک هایی که گفته می شود تنها جهت بهبود فروش و کسب و کار شما است و الزامی از انجام آنها بعد از خرید فالوور هدفمند وجود ندارد

1.به مردم بگویید در اینستاگرام هستید

در اولین قدم شما باید به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه خود بگویید که در اینستاگرام حضور دارید چون ممکن است آنها نخواهند به یکباره اینستاگرام خود را باز کنند و دنبال شما بگردند. پس بهتر است به آنها اطلاع دهید و آنها را جزو فالوور های خود کنید.

این کار را می توانید به سادگی در یک گفتگو با مشتریانتان انجام دهید. همچنین آدرس پیج اینستاگرام خود را در تمامی محصولات تبلیغاتی شرکت درج کنید تا فالوور هدفمند بیشتری را جذب کنید.

2.تبلیغات اینستاگرام خود را در سایز شبکه های اجتماعی نیز انجام دهید

اگر در حال حاضر دارای یک وبسایت و یا یک صفحه اختصاصی در یک شبکه اجتماعی دیگر هستید ، حتما پیج اینستاگرام خود را در آن تبلیغ کنید. این کار به شما در جذب فالوور هدفمند کمک بسیاری خواهد کرد. تنها با لینک کردن پیج اینستاگرام خود در صفحات دیگرتان می توانید افزایش فالوور اینستاگرام را به صورت رایگان برای خود فراهم بیاورید.

برای اینستاگرام خود پست های اختصاصی در نظر بگیرید. به طور مثال اگر شما همزمان در اینستاگرام ، تلگرام و وبسایت فعالیت می کنید ، تصویر برخی محصولاتتان را فقط در اینستاگرام منتشر کنید و در دیگر صفحات اطلاع رسانی نمایید که این تصاویر تنها در پیج اینستاگرام قرار خواهد گرفت. بدین صورت فالوور هایی که مشخصا به دنبال این محصولات هستند جزئی از فالوور شما می شوند و مشخص است که این فالوور هدفمند است.

3.مسابقه و تبلیغاتی منحصر به فرد ایجاد کنید.

اگر می خواهید به طور مداوم و بیشتر از آن چیزی که در خرید فالوور هدفمند انجام داده اید فالوور جذب کنید ، بهتر است در پیج اینستاگرام خود مسابقه و جشنواره های فروش راه اندازی کنید. مسابقه را طوری برنامه ریزی کنید که فالوورهایتان مجاب باشند افراد دیگری را دعوت به فالو کردن پیج شما نمایند. افراد معمولا هنگام دعوت دوستان خود به دنبال دوستی می گردند که به موضوع پیج شما علاقه مند است. به این صورت شما می توانید همزمان با اینکه خرید فالوور هدفمند را انجام داده اید خودتان نیز فالوور هدفمند جذب کنید.

همچنین شما می توانید با راه اندازی مسابقات هشتگی در اینستاگرام فالوور هدفمند بسیاری را برای خود جذب کنید. یک هشتگ را به فالوور هایتان معرفی کنید و از آنها بخواهید پستی را در اینستاگرام خود منتشر کنند و از آن هشتگ برای آن استفاده کنند. سپس تاثیر آن را ببینید . فوق العاده است.

4.هشتگ های سرگرم کننده و جذاب را دنبال کنید.

به عنوان مثال اگر شما محصولات ورزشی را به فروش میرسانید ، بهتر است هشتگ یوگا ، پیلاتس و هشتگ های اینچنینی را فالو کنید یا اگر شما محصولاتی مرتبط با حیوانات خانگی را به فروش میرسانید باید هشتگ حیوانات خانگی را دنبال کنید.

شما باید بدانید فالوور هدفمند مناسب شما کجا قرار دارد و به چه چیزی علاقه مند است.سپس از روش های بالا برای جذب فالوور هدفمند استفاده کنید و با آنها در ارتباط باشید.

5.مداوم و طبیعی پست ارسال کنید

بسیار این مورد دیده شده که کاربران در یک مدت کوتاه هر روز پست ارسال می کنند و بعد از مدتی حتی در هفته 1 پست هم ارسال نمی کنند. شما برای اینکه فالوور هدفمند بیشتری را جذب کنید و بتوانید با آنها تعامل بر قرار کنید و آنها را به پیج خود وفادار نگه دارید باید به صورت مداوم و طبق یک تعداد مشخص با تغییر کم پست ارسال نمایید. به عنوان مثال می توانید هر دو روز یک پست خوب ارسال نمایید و این کار را به صورت مداوم انجام دهید. اینکار بسیار بهتر از تغییرات زیاد در نحوه ارسال پست می باشد.

ربات اینستاگرام های فالوور همانطور که گفته شد کارها را برای شما ساده کرده است. شما می توانید به صورت کاملا اختصاصی به محتوای پیج خود و برگزاری جشنواره های فروش خود مشغول باشید و افزایش فالوور را به های فالوور بسپارید. شما به محض خرید فالوور هدفمند می توانید روند تبلیغاتی خود را آغاز نمایید و بدون هیچ وقفه ای تا لحظه ای که پیج اینستاگرام شما به میزان فالوور خریداری شده نرسد ، ربات از کار نخواهد ایستاد. 

برای اطلاعات بیشتر به سایت مای اینستا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

فالووریاب ربات اینستاگرام هوشمند افزایش فالوور واقعی ایرانی هدفمند و تضمینی اینستاگرام است که به شما این قابلیت را می دهد که برای پیج اینستاگرام خود افزایش فالوور اینستاگرام واقعی و ایرانی و هدفمند انجام دهید. فالووریاب با فعالیت هوشمند برای شما از فالوورهای پیج های اینستاگرامی جذب فالوور انجام می دهد که شما تعیین می کنید و به این ترتیب فالوورهایی جذب پیج اینستاگرام شما می شوند که به موضوع پیج و کار شما علاقه مند هستند. با خرید فالوور اینستاگرام از فالووریاب، فالووریاب این تضمین را به شما می دهد که تا زمانی که دقیقا تعداد فالوور خریداری شده را برای پیج اینستاگرام شما جذب کند به فعالیت خود ادامه دهد.

اهميت خرید فالوور اينستاگرام و چرا خريد آن سود آور است؟

اينستاگرام گردش و سير در تصاوير اشتراکی است و يک سيستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. اين شبکه اجتماعی همچنين به صاحبان مشاغل فرصت تبليغ محصولات و سرويس هايشان را ميدهد.
 
استفاده از اينستاگرام برای تبليغ تجارت شما خيلی به صرفه و آسان است.

به عنوان مثال شما ميتوانيد تصاوير مشتريانی که از خرید و استفاده از سرويس و يا محصولات شما راضی هستند را پست کنيد تا برند خود را تبليغ کنيد. برای اينکه به افراد زيادی توسط اينستاگرام برسيد داشتن فالوور خيلی حياتی است.


شما نميتوانيد اهميت داشتن فالوور را ناديده بگيريد، هر چقدر شما فالوور بيشتر داشته باشيد شدت تبليغات شما بيشتر خواهد شد.

خوب آيا اينستاگرام واقعا مهم است؟
بله- اگر شما از اينستاگرام به درستی استفاده کنيد به موفقیت در تجارت شما کمک ميشود.و ميتواند به شما کمک کند تا مشتريان بيشتری را به تجارت خود سوق دهيد و شهرت شرکت خود را ميان در ميان مشتريان افزايش دهيد.


خيلی از تجارت ها موفقيت های بسياری را از اکانت اينستاگرام خود مشاهده ميکنند.


شما نيز ميتوانيد افزايش و رشد چشم گيری از طريق شبکه اجتماعی دريافت کنيد.
 
شما ميتوانيد فالوور های زيادی را توسط استراتژی های مختلف مثل فالو کردن ديگران- پست کردن تصاوير زيبا به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری درست در زير عکس ديگران و تگ کردن عکس ها به دست بياوريد.
 
اين استراتژی ها به شما کمک ميکند تا فالوور خود را افزايش دهيد ولی اين روش ها به آرامی تعداد فالوور های شما را افزايش ميدهند.
 
شما ممکن است به هدفتان برای رسيدن به تعداد خيلی زياد از فالوور در يک بازه زمانی نرسيده باشید.


بهترين استراتژی که شما ميتوانيد از آن بهره برداری کنيد تا تعداد فالوور های زيادی را داشته باشيد خريد فالوور ميباشد.


صرف نظر از اينکه شما به تازگی اکانت اينستاگرام خود را ساخته ايد يا تعداد کمی فالوور داريد اين بهترين استراتژی خواهد بود. تعداد فالووری که شما خريداری ميکنيد به شما کمک ميکند تا محبوبيت خود را در اينستاگرام افزايش دهيد.
 
مردم زمانی که ميبينند شما فالور های زيادی داريد ترغیب می شوند شما را دنبال کنند تا ببينند چه چيزی در مورد عکس های شما جالب است.
 
وقتی شما فالوور اينستاگرام ميخريد شما فالوور های خود را سريع افزايش ميدهيد.
 
محدوديتی در خريد تعداد فالوور های اينستاگرام وجود ندارد،بعضی از پکيج های خريد فالوور به تعداد فالوور 100 تا ايی و بعضی از پکيج های خريد فالوور 1000 تايی ارائه ميشود.
اين بدان معناست که با توجه به بودجه شما پکيج های مختلفی موجود ميباشد.
 
زمان خريد فالوور دقت کنيد که از جايی معتبر و شناخته شده خريد کنيد.

دليل اهميت اينستاگرام :
برای اينکه شما به اهميت اینستاگرام پی ببريد ميبايست ابتدا متوجه پروسه ايی که توسط آن مشتريان بالقوه تجارت شما را پیدا میکنند شويد. بگذاريد از نگاه مشتريان به قضيه نگاه کنيم. فرض کنيد فردی به نام Ted مشتاق خريد ساعت است ولی تا به حال به علت پيدا نکردن ساعت با قيمت مناسب ساعتی خريداری نکرده است.
 
Ted  در اينستاگرام با #ساعت به جستجوی ساعت های مختلف ميگردد او در جستجو هايش افراد زيادی که ساعت های مختلف بر دست دارند را مشاهده ميکند.
 
او شيفته يکی از ساعت هايی که در عکس مشاهده ميکند ميشود بلافاصله بر روی عکس کليک ميکند و توضيحات عکس را ميخواند.


در توضيحات اسم شرکت و مشخصات شرکت توليد کننده ساعت را ميبيند. سپس تصميم ميگيرد که  پروفايل اينستاگرام شرکت توليد کننده را مشاهده کند.
 
وقتی وارد صفحه پروفايل اينستاگرام شرکت ساعت ميشود تحت تاثير قرار ميگيرد.
صد ها عکس از افراد مختلف که ساعت های مختلف شرکت را به دست کرده اند مشاهده ميکند.
 
ساعت ها صد يا يا هزاران لايک دارد، هر ساعت قيمت مدل و توضيحات مربوط با هر مدل رادارد. او متوجه ميشود که قيمت ها در رنج مورد نظر اوست.
 
اينستاگرام در او اشتياق خريد ساعت را بيشتر ميکند. او وب سايت شرکت سازنده ساعت را مشاهده ميکند(لينک سايت در بالای پروفايل اينستاگرام شرکت سازنده است) و  او سريعا خريد را از سايت انجام ميدهد.
 
همانطور که ميدانيد اعتبار در شبکه های اجتماعی حياتی است.


پروفايل محبوب اينستاگرام شما ميتواند موفقيت های بيشتری را برای تجارت شما به ارمغان بياورد.


اينستاگرام محيط جذابی دارد که بيشتر کاربران آن جوان هستند. اگر شما تصاوير جذابی داشته باشيد که محصولات و سرويس شما را نمايش بدهد مشتريان بالقوه شما تحت تاثير قرار ميگيرند.
 
اينستاگرام راه ديگری برای نمايش تجارت شما ميباشد و مشتريان از حالت دفاعی که در زمان خريد به خود ميگيرند فاصله ميگيرند و حس اينکه چيزی به آنها فروخته ميشوند را ندارند. چون اينستاگرام فروش به معنی واقعی فروش را به آنها نميدهد.
 
زمان گذاشتن برای ساختن پروفايل اينستاگرام ميتواند يک سرمايه گذاری عالی باشد.

و فروش قابل توجه ايی را با ترکيب ترافيک ناشی از اينستاگرام برای مشتريانی که به واسطه آن به وب سايت مراجعه ميکنند به ارمغان می آورد.
 
ولی ايجاد فالوور ها و محبوبيت دادن به پروفايل اينستاگرام راحت نيست.

شما بايد استراتژی ها و روش های متفاوت زيادی را به کار ببريد و رشد دادن اين فالوور ها کار طاقت فرسا و طولانی ميباشد تمامی شرکت های بزرگ و کوچک به سرعت متوجه فوايد و سود آوری خريد فالوور و لايک شده اند.


چرا که اين راه يک مسير کوتاه و مييانبر برای اين موفقيت در اين شبکه اجتماعی است و شما نيز اين را به عنوان يک انتخاب بايد در نظر بگيريد و در کنار ان ما به شما پيشنهاد ميکنيم که پروفايل خود را هم به روش طبيعی هم به روش مصنوعی (خريد فالوور اينستاگرام) با هم پيش ببريد تا رشد پروفايل را به بالاترين حد خود برسانيد و تاثير آن را در تجارت خود ببنيد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت myinsta مراجعه کنید .



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

درباره خرید فالوور اینستاگرام از سیر تا پیاز

اینستاگرام به عنوان  بزرگترین شبکه اجتماعی تصاویر و رسانه در دنیا میلیاردها کاربر را در یک شبکه جمع آوری کرده است و معنی آن این است که یک بازار بین المللی و پر از پتانسیل برای برندها، تجارت ها، افراد و … وجود خواهد داشت که سهم کوچکی از آن قادر به ایجاد تغییرات چشمگیر در میزان مخاطب خدمات و سرویس های ارائه شده از سمت شما می باشد.

خرید فالوور اینستاگرام اگر ۱۰۰ درصد واقعی و لایک زن باشد یعنی شما بصورت خودجوش آن فالوور را جذب کرده اید که سیاست آن مشخص است و نیازی به توضیح ندارد و اما اگر بصورت فالوور ارزان یا فالوور فیک باشد در ابتدا بصورت مستقیم بر روی اعتبار پیج شما تأثیر مثبت خواهد داشت، چگونه خرید فالوور فیک یک پیج را معتبر می کند؟ خیلی ساده، کاربران مطمئناً در اینستاگرام به پیجی با ۱ میلیون فالوور به شدت بیشتر از پیج اینستاگرامی با ۱۰۰ فالوور اعتماد خواهند کرد حتی اگر آن ۱۰۰ فالوور اینستاگرام واقعی باشد. این بحث روانشناسی سوشیال مارکتینگ است که دلیل اصلی خرید فالوور و افزایش فالوور فیک یا نرم افزاری از سمت برندها، مشاهیر و … می باشد.

چرا از ایرانی گرام فالوور بخریم؟

ایرانی گرام ماهانه میلیون ها فالوور ایرانی و با کیفیت را به کاربران خود ارائه می دهد و این روند سال هاست که در جریات است پس در ابتدای امر توجه به اعتبار و بازتاب های مثبت در ارتباط با خدمات ایرانی گرام داشته باشید. موضوع دیگر کیفیت فالوورهای فروشی در وبسایت ایرانی گرام می باشد که درصد ریزش بسیار پایینی نسبت به رقبا و دیگر سایت های فعال در زمینه فروش فالوور دارند.

تضمین تحویل خدمات فالوور، لایک و بازدید اینستاگرام

سایت مجموعه ایرانی گرام از درگاه های رسمی پرداخت ( شاپرک ) برای انجام واریزی ها استفاده می کند، بدیهی است در صورت بروز هرگونه مشکل در ارائه خدمات و انجام ندادن سرویس فروخته شده درگاه ضامن مبلغ واریزی شما بوده و آن را با یک تیکت به حساب شما بازگشت خواهد داد.

آیا فالوور بخریم؟ و آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

اگر تمایل به افزایش مخاطب، اعتبار و قدرت پیج خود در اینستاگرام و همچنین پررنگ تر کردن حضور شما در این شبکه اجتماعی را دارید مطمئناً خرید فالوور به شما کمک خواهد کرد، نکته اصلی خرید فالوور  نیز در کیفیت آن ها می باشد که کمبو لیست و اکانت های ساخته شده توسط ربات نباشند که سبب بروز مشکل برای حساب کاربری اینستاگرام شما شوند. در ایرانی گرام تمامی اکانت ها نرم افزاری بوده و هیچ حساب رباتی و اسپمی وجود ندارد.

فالوور واقعی نیز کاملاً وجود دارد اما روش جذب آن ها تفاوت هایی خواهد داشت در اصل شما برای جذب واقعی فالوور و جلوگیری از ریزش آن ها صرفاً نیاز به محتواسازی با ارزش در اینستاگرام و تبلیغات پیج خود دارید. بدیهی است که این روند در صورت عدم سرمایه گذاری بر روی خرید فالوور بسیار طولانی تر و سخت تر خواهد بود.

چرا خرید پیج اینستاگرام؟ (بخش سوم)

خرید پیج اینستاگرام آماده روش مناسبی برای شروع بهتر فعالیت در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام است. اما چرا باید پیج اینستاگرام خریداری کرد و چرا نباید پیج اینستاگرام را از صفر شروع به کار کرد؟

شما با خرید پیج اینستاگرام آماده، چندین قدم جلوتر خواهید بود زیرا پیج اینستاگرام شما از روز اول فعالیت شما، به علت تعداد فالوورها اعتبار بالایی خواهد داشت، پیج اینستاگرام شما از روز اول مخاطب بالقوه خواهد داشت، هزینه های شما کمتر خواهد بود و اینکه پیشرفت شما بسیار بیشتر از حالتی خواهد بود که یک پیج اینستاگرام را از صفر ساخته باشید و بخواهید آن را تبلیغ کنید.

اما باید در نظر داشت که خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای ایرانی بسیار اهمیت دارد زیرا در صورتی که فالوورها خارجی و غیر فعال باشند، تعداد فالوورهای شما روز به روز کمتر خواهد شد و پیج اینستاگرام شما وجهه مناسبی نخواهد داشت.

در وب سایت اینستایاب، شما می توانید پیج با فالوورهای دلخواه خود را خریداری کنید.

برای خرید پیج اینستاگرام آنلاین می توانید به بخش مربوطه در مای اینستا رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()