نوشته شده توسط : سارا موسوی

چگونه فالوور جمع کنیم؟

چگونه فالوور جمع کنیم ؟‌این سوالی ست که در این مقاله میخواهیم ۱۲ روش کاربردی و موثر از پیج های مختلف، که توانسته اند در مدت کوتاهی فالوورهای خود را افزایش بدهند را معرفی کنیم.

عددهای هیجان انگیز از درآمدهای اینستاگرامی، هر کسی را به فکر راه انداختن یک پیج اینستاگرام و کسب درآمد از آن می اندازد. اما مهم ترین نکته کلیدی، در آغاز راه پاسخ دادن این سوال است: چگونه فالوور جمع کنیم؟


1- زیر بنای پیج تان را خوب بنا کنیداگر شما هم با پیچ و خم بالا بردن تعداد فالوورهایتان دست و پنج نرم می کنید، با ما همراه باشید تا ببینیم چگونه فالوور جمع کنیم . گام های این مقاله را به ترتیب انجام دهید و تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید.

مهم ترین نکته در بالا بردن فالوورها این است که بتوانید مخاطب را به پیج خود جذب کنید. وقتی از یک بنای خوب صحبت می کنیم منظورمان، تم کلی پست های اینستاگرام، هایلایت های استوری و بیو پیج است.

 تم مورد نظر شما چیست؟

می توانید پیج اینستاگرام برندهای بزرگ و یا افراد مشهور را نگاه کنید و از بین آن ها یک تم مناسب انتخاب کنید. سپس برای پست گذاری به تم انتخاب خود پایبند باشید. در زیر می توانید یک تم زیبا را از برند کامبیز مشاهده کنید. استفاده خلاقانه از طراحی عکس ها همراه با بهره گیری از ترکیب بندی خوب رنگ ها، پست های اینستاگرام این برند، را چشم نواز و جذاب نموده است.

چگونه فالوور جمع کنیم

در حال حاضر سایت های بسیاری وجود دارند که می توانید از بین آن ها، هارمونی های رنگ را پیدا کنید. می توانید کلمه هارمونی را در اینترنت جست و جو کنید تا بهتر بتوانید از رنگ ها استفاده کنید. استفاده از سایت هایی مانند پینترست، colorhunt.co، colourlivers.com، coolors.coو… تعداد زیادی پالت های رنگ آماده دارند که به شما ایده های خوبی می دهند.

چگونه فالوور جمع کنیم

. هایلاهایت های استوری تان را منظم بچینید

متاسفانه در بسیاری از پیج های اینستاگرام دیده می شود که استوری ها به صورت نامنظم هایلایت شده اند. چینش نامنظم و درهم از هایلایت ، نشان از بی نظمی و بی هدفی اداره کننده آن دارد. که می تواند تاثیر بدی بر فالوورهای خود بگذارد. به جای این کار، دسته های منظم استوری را ایجاد کرده، یک کاور مناسب برای آن انتخاب کنید و هایلایت های لازم را در قالب آن ها ذخیره کنید. در زیر می توانید یک نمونه خوب مناسب از دسته بندی استوری ها را از پیج اینستاگرام کاله ببینید.

چگونه فالوور جمع کنیم

. بیوی خوب بنویسید

نوشتن یک بیوی مناسب بسیار با اهمیت می باشد. این کار زمانی که قصد فروش یک محصول یا خدمت را دارید اهمیت بیش تری نیز می یابد. انتخاب نام مناسب، خلاقانه و ماندگار در ذهن، استفاده از مهم ترین هشتگ های پرکاربرد در زمینه کاری تان، توضیح مختصری از فعالیت پیج، مکان حضوری فروشگاه، لینک های ارتباطی دیگر، مانند شماره تماس، آدرس سایت، آیدی تلگرام و… نکاتی هستند که باید در نوشتن یک بیوی خوب و مناسب به آن توجه کرد.

در زیر می توانید نمونه ای از یک بیوی نسبتا مناسب را ببینید. استفاده از هشتگ ها به شما کمک می کند در جست و جوهای اینستاگرامی پیدا شوید و از این طریق فالوور جمع کنید. داشتن اطلاعات بیشتر برای نمونه کارها و آدرس تلگرامی این پیج، نیز در مخاطب حس اعتماد بیشتری ایجاد می کند.

برای اطلاعات بیشتر و نوشتن یک بیوی مناسب، خواندن مقالات زیر توصیه می شود:

 

چگونه فالوور جمع کنیم

. مثل حرفه ای ها عکس بگیرید

در صورتی که برای نمایش محصولات خود نیاز به عکاسی دارید، بهتر است کمی صبر کنید. گرفتن عکس های نامنظم، بدون استفاده از بک گراند ( پس زمینه) مناسب، ظاهر پیج شما را نازیبا خواهد کرد. با کمک چند عدد مقوای ساده و کارتن پلاست ها می توانید یک تم ساده و زیبا برای عکس های خود ایجاد کنید. و خودتان را از شلوغی پس زمینه عکس هایتان رها کنید.

علاوه بر این، استفاده از نور، تاثیر زیادی در کیفیت و خوب بودن عکس های شما دارد. تا حد امکان در فضای نسبتا باز و در طول روز، عکاسی کنید. در غیر این صورت با کمک یک چراغ مطالعه نور لازم برای عکاسی تان را ایجاد کنید.

هم چنین تا حد امکان از ادیت کردن عکس هایتان پرهیز کنید. متاسفانه استفاده از ادیت زیاد، باعث ایجاد بی اعتمادی در ذهن مخاطب می شود و به صورت مداوم با خود تکرار می کند ” اگر رنگ بندی این کار مثل عکس نبود چه؟ ” و حتی ممکن است پس از سفارش، نیز نارضایتی فالوورهایتان را افزایش دهد. زیرا رنگ آن، با عکس های منتشر شده در پیج تان تفاوت دارد.

در زیر می توانید دو عکس منتشر شده از یک پیج را مشاهده کنید تا ببینید وقتی از حذف بک گراند و نور مناسب صحبت می کنیم، منظورمان چیست؟ شما دیدن کدام تصویر را ترجیح می دهید؟

چگونه فالوور جذب کنیم

2- مزیت رقابتی ایجاد کنید

با این حجم از شلوغی اینستاگرام، در هر زمینه ای که بخواهید فعالیت کنید باید جواب یک سوال را به خوبی به فالوورهایتان بدهید. بین صدها پیج در زمینه کاری شما، چرا باید فالوورهایتان شما را انتخاب کرده و دنبال کنند؟

خودتان را به جای فالوورهایتان بگذارید و ببنید آیا می توانند جواب این سوال را در پیج شما پیدا کنند یا نه. زمانی که از روش های افزایش فالوور استفاده می کنید، اگر حرفی برای گفتن نداشته باشید، کسانی که به پیج شما سر می زنند را نمی توانید به فالو کردن خودتان قانع کنید.

قیمت مناسب، کیفیت بالا، محصول خلاقانه، پشتیبانی بالا، ارائه محتوای تخصصی و کاربردی و … ویژگی هستند که مخاطبین شما را به فالو کردن تان ترغیب می کنند.

آیا محصولات خلاقانه و قیمت مناسب این پیج در بین هزاران پیج نمدی، شما را به فالو کردن آن وادار نمی کند؟

چگونه فالوور جذب کنیم

 

3- اعتماد، حرف اصلی در پیج های فروش

اگر فروشنده خدمت یا محصولی هستید، مهم ترین نکته در جذب فالوور، اعتماد کردن آنان به شماست. تا زمانی که افراد نتوانند به شما اعتماد کنند پیج تان را فالو نخواهند کرد.

برای این کار لازم است حتما یک هایلایت استوری به رضایت مشتریان تان اختصاص دهید. گذاشتن مرتب کد مرسوله های پستی نیز نقش پر رنگی در افزایش اعتماد فالوورها دارد.

پاسخ دادن به کامنت ها و قابل دسترس بودن در دایرکت هم نشانه های دیگری از فیک نبودن شماست. هم چنین در صورتی که امکان ارتباطی در سایر شبکه های اجتماعی دارید نیز از آن غافل نشوید.

منتشر کردن استوری هم نقش پررنگی در جلب اعتماد فالوورهایتان دارد. انتشار مداوم استوری به مخاطبین شما این پیام را می دهد که شما حضور مداوم دارید. و طبیعتا پیجی که فیک یا کلاهبردار باشد در طی زمان طولانی فعالیت خود را به صورت مداوم اعلام نمی کند.

4- مربع باشید

یکی دیگر از جواب هایی که ما به سوال چگونه فالوور جمع کنیم می دهیم، استفاده درست از هشتگ هاست. بی شک، تا کنون از خاصیت گذاشتن هشتگ گذاری در پست های اینستاگرامی آگاه هستید. این هشتگ ها به شما کمک می کنند در جست و جوها و اکسپلور اینستاگرام بالا بیایید و دیده شوید.

توصیه می شود تا حداکثر از هشت هشتگ در نوشته های خود استفاده کنید. اما چیزی که احتمالا به شما گفته نمی شود این است که از چه هشتگ هایی استفاده کنید.

سعی کنید از هشتگ های پرکاربرد در نوشته های خود استفاده نکنید. زیرا رقابت در این پست ها سخت است و پست شما میان هزاران پست مشابه دیگر گم می شود. برای مثال اگر پیج آشپزی دارید به جای استفاده از هشتگ پرکاربرد #آشپزی از #آشپزی_آسان و #آشپزی_سریع استفاده کنید. استفاده از هشتگ های طولانی تر، هم به سرچ هدفمند نزدیک تر است و هم احتمال دیده شدنتان بیشتر می شود.

می توانید در قسمت سرچ اینستاگرام، هشتگ مورد نظرتان را سرچ کنید. سپس از بین آن ها، هشتگی را انتخاب کنید که پست های کمتری در آن منتشر شده است (با توجه به عددی که زیر هر هشتگ نوشته می شود).

چگونه فالوور جمع کنیم؟

5- کامنت یا لایک! مساله این است

حتما شما هم می دانید که رفتن پست شما به اکسپلور اینستاگرام، نقش مهم و پررنگی در جمع کردن فالوور و افزایش تعداد آن دارد. اما مساله مهم این ست که چگونه باید به اکسپلور اینستاگرام دسترسی پیدا کرد؟

متاسفانه کسی از الگوریتم های اینستاگرام آگاهی کامل ندارد و با قطعیت نمی توان گفت با انجام این کار، پست شما به اکسپلور راه پیدا می کند. اما با بررسی های پست ها، تا حد زیادی می توان به آن نزدیک شد. قبلا تصور می شد که تعداد بالای لایک ها اثر بالایی در راهیابی شما به سرچ اینستا بازی می کند. اما بررسی های ما نشان داده است که گذاشتن کامنت نقش بیش تری دارد. اما چگونه؟

در زیر پست هایی که منتشر می کنید از فالوورهای خود بخواهید برای تان کامنت بگذارند. پست هایی که درساعات اولیه انتشار تعداد کامنت خوبی دریافت می کنند از نظر اینستاگرام پست های خوبی شناخته می شوند و راه اکسپلور اینستاگرام را برای آن ها باز می کند.

6- هدیه هایی که فالوور می دهند

با توجه به ماهیت پیج تان، می توانید برای اینفلوئنسرهایی که فکر می کنید مناسب هستند هدیه بفرستید. اینفلوئنسری که انتخاب می کنید طبیعتا باید دارای فالوورهایی هماهنگ با مخاطب هدف شما داشته باشند. هم چنین، شخصیت، سلیقه و محتوای پیج او را هم در نظر بگیرید و ببینید آیا هدیه ارسالی برای او مناسب می باشد یا نه.

امروزه باز کردن گیفت هایی که برای پیج های مختلف ارسال می شود و معرفی آن به دیگران یکی از مهم ترین و بهترین راه های تبلیغات است. زیرا کاملا واقعی است و کیفیت کارهای ارسالی پیج، مشخص است.

7- اخرین گام چگونه فالوور جمع کنیم: از پیج های دیگر غافل نشوید

کامنت گذاشتن و ایجاد فعالیت در پیج های مشابه و یا هماهنگ با یپج خودتان می تواند بسیار کارآمد باشد. و فالوورهای زیادی را برای شما جمع کند.

هم چنین بسیاری از پیج ها وجود دارند که هر از چند گاهی اجازه تبلیغات پیج در کامنت می گذارند. بهتر است از این فرصت ها نیز غافل نشوید.



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

اگر از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنید ، حتما دوست دارید که بیشتر دیده شوید و در مقابل چشمان خریداران بیشتری قرار بگیرید. داشتن فالوور بیشتر و به خصوص داشتن فالوور هدفمند در اینستاگرام شانس شما را برای دیده شدن و فروش بیشتر افزایش می دهد که یکی از بهترین راه ها ، خرید فالوور هدفمند است.

ربات اینستاگرام های فالوور این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به بهترین شکل ، با هدفمندی مشخص نسبت به افزایش فالوور اینستاگرام خود اقدام نمایید. شما می توانید به راحتی پیج های هدف خود را مشخص کنید تا فالوور ها از این پیج ها برای شما جذب شوند. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا منبع جذب فالوور را مشخص کنید . بدین صورت که شما می توانید در پنل ربات اینستاگرام مشخص نمایید که افرادی که پست های پیج هدف شما را لایک کرده اند ، فالو شوند و یا افرادی که برای پست های پیج هدف شما کامنت ارسال کرده اند فالو شوند.

این فیلتر ها به شما کمک خواهد کرد تا افراد فعال بیشتری را جذب کنید و پیج اینستاگرام خود را به بهریتن شکل ممکن اداره نمایید. در خرید فالوور اینستاگرام در های فالوور شما هیچ فالوور فیکی دریافت نخواهید کرد و تمام فالوور های جذب شده از فیلتر های شما عبور خواهند کرد.همچنین شما قادر خواهید بود تا در هر زمان این هدف ها را تغییر بدهید ، آنها را حذف و یا اضافه کنید ، هدف های جدید از منابع جدید مشخص کنید و طبق روز پیشرفت کنید

انتخاب هدف برای خرید فالوور هدفمند

فالوورهای رقبایتان را بررسی کنید.

همانطور که در ابتدا گفته شد روند خرید فالوور هدفمند طبق معرفی پیج های هدف شما پیش می روند. پس شما باید شناخت خوبی از فعالیت رقیبانتان در اینستاگرام داشته باشید و بتوانید آنها را به خوبی رصد کنید و بدانید کدوم رقیب شما دارای فالوور هایی است که ارزش جذب بالایی دارند.اما چطور باید رقیبان خود را در اینستاگرام پیدا کنید و چطور باید از مقدار فالوور هدفمند آنها مطلع شوید.

  • استفاده از هشتگ ها : برای پیدا کردن رقیبانتان می توانید از جستجو هشتگ ها استفاده کنید و آنها را پیدا کنید
  • پیگیری تبلیغات : اینفلوئنسرها و پیج های بزرگ را دنبال کنید و ببینید در مورد کسب و کار شما چه تبلیغاتی توسط چه پیج هایی در حال انجام است.
  • از جستجو در اینترنت بهره ببرید و ببینید چه شرکت هایی پیج اینستاگرام خود را به کاربرانشان معرفی می کنند.

فالوور هدفمند را از کدام رقبا باید به دست بیاورم ؟

بعد از یافتن رقبا نوبت به این موضوع می رسد که رقبایتان را بررسی کنید ، بتوانید متوجه شوید که کدام یک از آنها دارای فالوور مناسب هستند تا بتوانید از آنها برای افزایش فالوور هدفمند پیج خود استفاده کنید .

چند مورد در بررسی پیج اینستاگرام رقبایتان را در نظر بگیرید

پیج هایی را انتخاب کنید که دارای پست کم و فالوور بالا نباشند. این پیج ها معمولا دارای فالوور های فعالی نیستند و نمی توانند فالوور های هدفمندی برای شما به حساب بیایند. پیج هایی را انتخاب کنید که تعداد پست و فالوور هایشان با هم مطابقت داشته باشد. به عنوان مثالی پیجی که 3 پست دارد و 10 هزار فالوور برای انتخاب به عنوان هدف ، پیج مناسبی نیست.

پیج هایی را انتخاب کنید که میان تعداد فالوور ها و تعداد لایک و کامنت آنها رابطه ای منطقی بر قرار باشد. اگر شما پیجی را انتخاب کرده اید که دارای 10 هزار فالوور است اما هر پست حداکثر 200 لایک دارد ، این پیج برای انتخاب به عنوان هدف برای خرید فالوور هدفمند مناسب نیست و شما باید پیجی را در نظر بگیرید که در کمترین حالت ، 10 درصد از میزان کل فالوور ها ، پست های پیج را لایک کنند. یعنی برای پیجی با 10 هزار فالوور ، هر پست حداقل باید دارای 1000 لایک باشد.

پیج هایی را انتخاب کنید که دارای محتوای مناسب و مرتبطی باشند. به عنوان مثال انتخاب پیج همکارتان که عکس های شخصی خود را در آن به اشتراک می گذارد مناسب نیست. شما نیاز دارید افرادی را جذب کنید که علاقه مند به کسب و کار شما باشند و بتوانید آنها را تبدیل به مشتری نمایید. پس پیج هایی را انتخاب کنید که تصاویرشان کاملا مرتبط با موضوع کاری شما است.

پیج های فعال را انتخاب کنید. حتما بررسی کنید که پیج هایی که به عنوان هدف خرید فالوور هدفمند در نظر می گیرید حتما حداقل هفته ای یک بار پست ارسال کنند.

بعد از خرید فالوور هدفمند چه کاری انجام بدهم

اما شما می توانید همزمان با خرید فالوور هدفمند کارهایی را انجام دهید که به پروسه افزایش فالوور شما کمک شایانی می نماید. شما با انجام و رعایت این موارد ، می توانید فالوور هایتان را بدون هزینه افزایش دهید و همچنین تعامل بیشتری با آنها برقرار کنید و آنها را به مشتری تبدیل نمایید.

توجه داشته باشید که تکنیک هایی که گفته می شود تنها جهت بهبود فروش و کسب و کار شما است و الزامی از انجام آنها بعد از خرید فالوور هدفمند وجود ندارد

1.به مردم بگویید در اینستاگرام هستید

در اولین قدم شما باید به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه خود بگویید که در اینستاگرام حضور دارید چون ممکن است آنها نخواهند به یکباره اینستاگرام خود را باز کنند و دنبال شما بگردند. پس بهتر است به آنها اطلاع دهید و آنها را جزو فالوور های خود کنید.

این کار را می توانید به سادگی در یک گفتگو با مشتریانتان انجام دهید. همچنین آدرس پیج اینستاگرام خود را در تمامی محصولات تبلیغاتی شرکت درج کنید تا فالوور هدفمند بیشتری را جذب کنید.

2.تبلیغات اینستاگرام خود را در سایز شبکه های اجتماعی نیز انجام دهید

اگر در حال حاضر دارای یک وبسایت و یا یک صفحه اختصاصی در یک شبکه اجتماعی دیگر هستید ، حتما پیج اینستاگرام خود را در آن تبلیغ کنید. این کار به شما در جذب فالوور هدفمند کمک بسیاری خواهد کرد. تنها با لینک کردن پیج اینستاگرام خود در صفحات دیگرتان می توانید افزایش فالوور اینستاگرام را به صورت رایگان برای خود فراهم بیاورید.

برای اینستاگرام خود پست های اختصاصی در نظر بگیرید. به طور مثال اگر شما همزمان در اینستاگرام ، تلگرام و وبسایت فعالیت می کنید ، تصویر برخی محصولاتتان را فقط در اینستاگرام منتشر کنید و در دیگر صفحات اطلاع رسانی نمایید که این تصاویر تنها در پیج اینستاگرام قرار خواهد گرفت. بدین صورت فالوور هایی که مشخصا به دنبال این محصولات هستند جزئی از فالوور شما می شوند و مشخص است که این فالوور هدفمند است.

3.مسابقه و تبلیغاتی منحصر به فرد ایجاد کنید.

اگر می خواهید به طور مداوم و بیشتر از آن چیزی که در خرید فالوور هدفمند انجام داده اید فالوور جذب کنید ، بهتر است در پیج اینستاگرام خود مسابقه و جشنواره های فروش راه اندازی کنید. مسابقه را طوری برنامه ریزی کنید که فالوورهایتان مجاب باشند افراد دیگری را دعوت به فالو کردن پیج شما نمایند. افراد معمولا هنگام دعوت دوستان خود به دنبال دوستی می گردند که به موضوع پیج شما علاقه مند است. به این صورت شما می توانید همزمان با اینکه خرید فالوور هدفمند را انجام داده اید خودتان نیز فالوور هدفمند جذب کنید.

همچنین شما می توانید با راه اندازی مسابقات هشتگی در اینستاگرام فالوور هدفمند بسیاری را برای خود جذب کنید. یک هشتگ را به فالوور هایتان معرفی کنید و از آنها بخواهید پستی را در اینستاگرام خود منتشر کنند و از آن هشتگ برای آن استفاده کنند. سپس تاثیر آن را ببینید . فوق العاده است.

4.هشتگ های سرگرم کننده و جذاب را دنبال کنید.

به عنوان مثال اگر شما محصولات ورزشی را به فروش میرسانید ، بهتر است هشتگ یوگا ، پیلاتس و هشتگ های اینچنینی را فالو کنید یا اگر شما محصولاتی مرتبط با حیوانات خانگی را به فروش میرسانید باید هشتگ حیوانات خانگی را دنبال کنید.

شما باید بدانید فالوور هدفمند مناسب شما کجا قرار دارد و به چه چیزی علاقه مند است.سپس از روش های بالا برای جذب فالوور هدفمند استفاده کنید و با آنها در ارتباط باشید.

5.مداوم و طبیعی پست ارسال کنید

بسیار این مورد دیده شده که کاربران در یک مدت کوتاه هر روز پست ارسال می کنند و بعد از مدتی حتی در هفته 1 پست هم ارسال نمی کنند. شما برای اینکه فالوور هدفمند بیشتری را جذب کنید و بتوانید با آنها تعامل بر قرار کنید و آنها را به پیج خود وفادار نگه دارید باید به صورت مداوم و طبق یک تعداد مشخص با تغییر کم پست ارسال نمایید. به عنوان مثال می توانید هر دو روز یک پست خوب ارسال نمایید و این کار را به صورت مداوم انجام دهید. اینکار بسیار بهتر از تغییرات زیاد در نحوه ارسال پست می باشد.

ربات اینستاگرام های فالوور همانطور که گفته شد کارها را برای شما ساده کرده است. شما می توانید به صورت کاملا اختصاصی به محتوای پیج خود و برگزاری جشنواره های فروش خود مشغول باشید و افزایش فالوور را به های فالوور بسپارید. شما به محض خرید فالوور هدفمند می توانید روند تبلیغاتی خود را آغاز نمایید و بدون هیچ وقفه ای تا لحظه ای که پیج اینستاگرام شما به میزان فالوور خریداری شده نرسد ، ربات از کار نخواهد ایستاد. 

برای اطلاعات بیشتر به سایت مای اینستا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

فالووریاب ربات اینستاگرام هوشمند افزایش فالوور واقعی ایرانی هدفمند و تضمینی اینستاگرام است که به شما این قابلیت را می دهد که برای پیج اینستاگرام خود افزایش فالوور اینستاگرام واقعی و ایرانی و هدفمند انجام دهید. فالووریاب با فعالیت هوشمند برای شما از فالوورهای پیج های اینستاگرامی جذب فالوور انجام می دهد که شما تعیین می کنید و به این ترتیب فالوورهایی جذب پیج اینستاگرام شما می شوند که به موضوع پیج و کار شما علاقه مند هستند. با خرید فالوور اینستاگرام از فالووریاب، فالووریاب این تضمین را به شما می دهد که تا زمانی که دقیقا تعداد فالوور خریداری شده را برای پیج اینستاگرام شما جذب کند به فعالیت خود ادامه دهد.

اهميت خرید فالوور اينستاگرام و چرا خريد آن سود آور است؟

اينستاگرام گردش و سير در تصاوير اشتراکی است و يک سيستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. اين شبکه اجتماعی همچنين به صاحبان مشاغل فرصت تبليغ محصولات و سرويس هايشان را ميدهد.
 
استفاده از اينستاگرام برای تبليغ تجارت شما خيلی به صرفه و آسان است.

به عنوان مثال شما ميتوانيد تصاوير مشتريانی که از خرید و استفاده از سرويس و يا محصولات شما راضی هستند را پست کنيد تا برند خود را تبليغ کنيد. برای اينکه به افراد زيادی توسط اينستاگرام برسيد داشتن فالوور خيلی حياتی است.


شما نميتوانيد اهميت داشتن فالوور را ناديده بگيريد، هر چقدر شما فالوور بيشتر داشته باشيد شدت تبليغات شما بيشتر خواهد شد.

خوب آيا اينستاگرام واقعا مهم است؟
بله- اگر شما از اينستاگرام به درستی استفاده کنيد به موفقیت در تجارت شما کمک ميشود.و ميتواند به شما کمک کند تا مشتريان بيشتری را به تجارت خود سوق دهيد و شهرت شرکت خود را ميان در ميان مشتريان افزايش دهيد.


خيلی از تجارت ها موفقيت های بسياری را از اکانت اينستاگرام خود مشاهده ميکنند.


شما نيز ميتوانيد افزايش و رشد چشم گيری از طريق شبکه اجتماعی دريافت کنيد.
 
شما ميتوانيد فالوور های زيادی را توسط استراتژی های مختلف مثل فالو کردن ديگران- پست کردن تصاوير زيبا به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری درست در زير عکس ديگران و تگ کردن عکس ها به دست بياوريد.
 
اين استراتژی ها به شما کمک ميکند تا فالوور خود را افزايش دهيد ولی اين روش ها به آرامی تعداد فالوور های شما را افزايش ميدهند.
 
شما ممکن است به هدفتان برای رسيدن به تعداد خيلی زياد از فالوور در يک بازه زمانی نرسيده باشید.


بهترين استراتژی که شما ميتوانيد از آن بهره برداری کنيد تا تعداد فالوور های زيادی را داشته باشيد خريد فالوور ميباشد.


صرف نظر از اينکه شما به تازگی اکانت اينستاگرام خود را ساخته ايد يا تعداد کمی فالوور داريد اين بهترين استراتژی خواهد بود. تعداد فالووری که شما خريداری ميکنيد به شما کمک ميکند تا محبوبيت خود را در اينستاگرام افزايش دهيد.
 
مردم زمانی که ميبينند شما فالور های زيادی داريد ترغیب می شوند شما را دنبال کنند تا ببينند چه چيزی در مورد عکس های شما جالب است.
 
وقتی شما فالوور اينستاگرام ميخريد شما فالوور های خود را سريع افزايش ميدهيد.
 
محدوديتی در خريد تعداد فالوور های اينستاگرام وجود ندارد،بعضی از پکيج های خريد فالوور به تعداد فالوور 100 تا ايی و بعضی از پکيج های خريد فالوور 1000 تايی ارائه ميشود.
اين بدان معناست که با توجه به بودجه شما پکيج های مختلفی موجود ميباشد.
 
زمان خريد فالوور دقت کنيد که از جايی معتبر و شناخته شده خريد کنيد.

دليل اهميت اينستاگرام :
برای اينکه شما به اهميت اینستاگرام پی ببريد ميبايست ابتدا متوجه پروسه ايی که توسط آن مشتريان بالقوه تجارت شما را پیدا میکنند شويد. بگذاريد از نگاه مشتريان به قضيه نگاه کنيم. فرض کنيد فردی به نام Ted مشتاق خريد ساعت است ولی تا به حال به علت پيدا نکردن ساعت با قيمت مناسب ساعتی خريداری نکرده است.
 
Ted  در اينستاگرام با #ساعت به جستجوی ساعت های مختلف ميگردد او در جستجو هايش افراد زيادی که ساعت های مختلف بر دست دارند را مشاهده ميکند.
 
او شيفته يکی از ساعت هايی که در عکس مشاهده ميکند ميشود بلافاصله بر روی عکس کليک ميکند و توضيحات عکس را ميخواند.


در توضيحات اسم شرکت و مشخصات شرکت توليد کننده ساعت را ميبيند. سپس تصميم ميگيرد که  پروفايل اينستاگرام شرکت توليد کننده را مشاهده کند.
 
وقتی وارد صفحه پروفايل اينستاگرام شرکت ساعت ميشود تحت تاثير قرار ميگيرد.
صد ها عکس از افراد مختلف که ساعت های مختلف شرکت را به دست کرده اند مشاهده ميکند.
 
ساعت ها صد يا يا هزاران لايک دارد، هر ساعت قيمت مدل و توضيحات مربوط با هر مدل رادارد. او متوجه ميشود که قيمت ها در رنج مورد نظر اوست.
 
اينستاگرام در او اشتياق خريد ساعت را بيشتر ميکند. او وب سايت شرکت سازنده ساعت را مشاهده ميکند(لينک سايت در بالای پروفايل اينستاگرام شرکت سازنده است) و  او سريعا خريد را از سايت انجام ميدهد.
 
همانطور که ميدانيد اعتبار در شبکه های اجتماعی حياتی است.


پروفايل محبوب اينستاگرام شما ميتواند موفقيت های بيشتری را برای تجارت شما به ارمغان بياورد.


اينستاگرام محيط جذابی دارد که بيشتر کاربران آن جوان هستند. اگر شما تصاوير جذابی داشته باشيد که محصولات و سرويس شما را نمايش بدهد مشتريان بالقوه شما تحت تاثير قرار ميگيرند.
 
اينستاگرام راه ديگری برای نمايش تجارت شما ميباشد و مشتريان از حالت دفاعی که در زمان خريد به خود ميگيرند فاصله ميگيرند و حس اينکه چيزی به آنها فروخته ميشوند را ندارند. چون اينستاگرام فروش به معنی واقعی فروش را به آنها نميدهد.
 
زمان گذاشتن برای ساختن پروفايل اينستاگرام ميتواند يک سرمايه گذاری عالی باشد.

و فروش قابل توجه ايی را با ترکيب ترافيک ناشی از اينستاگرام برای مشتريانی که به واسطه آن به وب سايت مراجعه ميکنند به ارمغان می آورد.
 
ولی ايجاد فالوور ها و محبوبيت دادن به پروفايل اينستاگرام راحت نيست.

شما بايد استراتژی ها و روش های متفاوت زيادی را به کار ببريد و رشد دادن اين فالوور ها کار طاقت فرسا و طولانی ميباشد تمامی شرکت های بزرگ و کوچک به سرعت متوجه فوايد و سود آوری خريد فالوور و لايک شده اند.


چرا که اين راه يک مسير کوتاه و مييانبر برای اين موفقيت در اين شبکه اجتماعی است و شما نيز اين را به عنوان يک انتخاب بايد در نظر بگيريد و در کنار ان ما به شما پيشنهاد ميکنيم که پروفايل خود را هم به روش طبيعی هم به روش مصنوعی (خريد فالوور اينستاگرام) با هم پيش ببريد تا رشد پروفايل را به بالاترين حد خود برسانيد و تاثير آن را در تجارت خود ببنيد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت myinsta مراجعه کنید .



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

درباره خرید فالوور اینستاگرام از سیر تا پیاز

اینستاگرام به عنوان  بزرگترین شبکه اجتماعی تصاویر و رسانه در دنیا میلیاردها کاربر را در یک شبکه جمع آوری کرده است و معنی آن این است که یک بازار بین المللی و پر از پتانسیل برای برندها، تجارت ها، افراد و … وجود خواهد داشت که سهم کوچکی از آن قادر به ایجاد تغییرات چشمگیر در میزان مخاطب خدمات و سرویس های ارائه شده از سمت شما می باشد.

خرید فالوور اینستاگرام اگر ۱۰۰ درصد واقعی و لایک زن باشد یعنی شما بصورت خودجوش آن فالوور را جذب کرده اید که سیاست آن مشخص است و نیازی به توضیح ندارد و اما اگر بصورت فالوور ارزان یا فالوور فیک باشد در ابتدا بصورت مستقیم بر روی اعتبار پیج شما تأثیر مثبت خواهد داشت، چگونه خرید فالوور فیک یک پیج را معتبر می کند؟ خیلی ساده، کاربران مطمئناً در اینستاگرام به پیجی با ۱ میلیون فالوور به شدت بیشتر از پیج اینستاگرامی با ۱۰۰ فالوور اعتماد خواهند کرد حتی اگر آن ۱۰۰ فالوور اینستاگرام واقعی باشد. این بحث روانشناسی سوشیال مارکتینگ است که دلیل اصلی خرید فالوور و افزایش فالوور فیک یا نرم افزاری از سمت برندها، مشاهیر و … می باشد.

چرا از ایرانی گرام فالوور بخریم؟

ایرانی گرام ماهانه میلیون ها فالوور ایرانی و با کیفیت را به کاربران خود ارائه می دهد و این روند سال هاست که در جریات است پس در ابتدای امر توجه به اعتبار و بازتاب های مثبت در ارتباط با خدمات ایرانی گرام داشته باشید. موضوع دیگر کیفیت فالوورهای فروشی در وبسایت ایرانی گرام می باشد که درصد ریزش بسیار پایینی نسبت به رقبا و دیگر سایت های فعال در زمینه فروش فالوور دارند.

تضمین تحویل خدمات فالوور، لایک و بازدید اینستاگرام

سایت مجموعه ایرانی گرام از درگاه های رسمی پرداخت ( شاپرک ) برای انجام واریزی ها استفاده می کند، بدیهی است در صورت بروز هرگونه مشکل در ارائه خدمات و انجام ندادن سرویس فروخته شده درگاه ضامن مبلغ واریزی شما بوده و آن را با یک تیکت به حساب شما بازگشت خواهد داد.

آیا فالوور بخریم؟ و آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

اگر تمایل به افزایش مخاطب، اعتبار و قدرت پیج خود در اینستاگرام و همچنین پررنگ تر کردن حضور شما در این شبکه اجتماعی را دارید مطمئناً خرید فالوور به شما کمک خواهد کرد، نکته اصلی خرید فالوور  نیز در کیفیت آن ها می باشد که کمبو لیست و اکانت های ساخته شده توسط ربات نباشند که سبب بروز مشکل برای حساب کاربری اینستاگرام شما شوند. در ایرانی گرام تمامی اکانت ها نرم افزاری بوده و هیچ حساب رباتی و اسپمی وجود ندارد.

فالوور واقعی نیز کاملاً وجود دارد اما روش جذب آن ها تفاوت هایی خواهد داشت در اصل شما برای جذب واقعی فالوور و جلوگیری از ریزش آن ها صرفاً نیاز به محتواسازی با ارزش در اینستاگرام و تبلیغات پیج خود دارید. بدیهی است که این روند در صورت عدم سرمایه گذاری بر روی خرید فالوور بسیار طولانی تر و سخت تر خواهد بود.

چرا خرید پیج اینستاگرام؟ (بخش سوم)

خرید پیج اینستاگرام آماده روش مناسبی برای شروع بهتر فعالیت در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام است. اما چرا باید پیج اینستاگرام خریداری کرد و چرا نباید پیج اینستاگرام را از صفر شروع به کار کرد؟

شما با خرید پیج اینستاگرام آماده، چندین قدم جلوتر خواهید بود زیرا پیج اینستاگرام شما از روز اول فعالیت شما، به علت تعداد فالوورها اعتبار بالایی خواهد داشت، پیج اینستاگرام شما از روز اول مخاطب بالقوه خواهد داشت، هزینه های شما کمتر خواهد بود و اینکه پیشرفت شما بسیار بیشتر از حالتی خواهد بود که یک پیج اینستاگرام را از صفر ساخته باشید و بخواهید آن را تبلیغ کنید.

اما باید در نظر داشت که خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای ایرانی بسیار اهمیت دارد زیرا در صورتی که فالوورها خارجی و غیر فعال باشند، تعداد فالوورهای شما روز به روز کمتر خواهد شد و پیج اینستاگرام شما وجهه مناسبی نخواهد داشت.

در وب سایت اینستایاب، شما می توانید پیج با فالوورهای دلخواه خود را خریداری کنید.

برای خرید پیج اینستاگرام آنلاین می توانید به بخش مربوطه در مای اینستا رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

امروزه بحث جذب فالوور در اینستاگرام بسیار داغ شده است چرا که این شبکه در کنار جذابیت های سرگرم کننده اش تبدیل به بستر سود آور و کم هزینه ای برای کسب و کارها شده است از طرفی افزایش فالوور ارگانیک پروسه ای طولانی و نیازمند تلاش های بازاریابی بسیار است.

امروزه بحث جذب فالوور در اینستاگرام بسیار داغ شده است چرا که این شبکه در کنار جذابیت های سرگرم کننده اش تبدیل به بستر سود آور و کم هزینه ای برای کسب و کارها شده است از طرفی افزایش فالوور ارگانیک پروسه ای طولانی و نیازمند تلاش های بازاریابی بسیار است.

اگر صاحب کسب و کاری باشید یا قصد فعالیت پر رنگ و شناخته شدن در این شبکه را داشته  باشید احتمالا به روش میان بر “خرید پیج اینستاگرام” فکر کرده اید. اما آیا این اقدام تا چه اندازه درست است؟ مزایا و معایب خرید پیج چیست؟ چه نکاتی را باید قبل از خرید مد نظر قرار دهیم؟ آیا خرید پیج های اینستاگرام قانونی هست؟ خرید فالوور چه مضراتی دارد؟

اگر ابهامات بالا برای شما هم پیش آمده است با مطلب زیر همراه باشید تا به مزایا، معایب و مسائل پنهان این کار پی ببرید.

آیا خرید پیج اینستاگرام قانونی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر. اساسا طبق قوانین اینستاگرام خرید و فروش پیج هیچ تعریفی ندارد. در واقع شما باید با ریسک خودتان اقدام به این کار کنید و هیچ ضمانت رسمی در قبال آن وجود ندارد. به این ترتیب باید بپذیرید که اگر هرگونه مشکلی برای پیج تان به وجود آمد اینستاگرام آن را پیگیری نمی کند. پس، قبل از خرید حتما تمام جوانب را در نظر بگیرید.

آیا فالوور بخریم؟

قبل از هر چیزی باید بدانید خرید فالوور با خرید پیج کاملا متفاوت است. فالوور خریدن در اینستاگرام یکی از بدترین اقدامات ممکن جذب فالوور است. اولا که بسیاری از فالوورهای خریدنی واقعی نیستند به این معنا که متعلق به هیچ شخص حقیقی نیستند و در واقع Bot هستند. فراموش نکنید که کاربران شبکه ی اجتماعی اینستاگرام هوشمند شده اند و بر اساس نرخ اینگیجمنت و تعامل یک پیج تفاوت فالوور واقعی از Bot را تشخیص می دهند و ممکن است به چشم یک متقلب به شما نگاه کنند. Bot ها می توانند ضربات بدی به وجه ی برند شما وارد کنند. گرچه حتی پیج خریداری شده هم می تواند شامل فالوور های ربات و غیر واقعی باشد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

مزایای خرید اکانت اینستاگرام چیست؟

  • شروع با قدرت

معمولا کسب و کارهای کوچک به محض ورود به اینستاگرام دنبال بیشتر دیده شدن و فروش محصولاتشان هستند از طرفی وجود رقبای زیاد ممکن است شما را دلسرد کند. اگر به صورت ارگانیک دنبال جذب فالوور باشید ممکن است لازم باشد مدت زمان بیشتری را صرف شناخته شدن بکنید اما خرید پیج اینستاگرام روشی سریع است که می تواند وجه ی شما را تا حد زیادی معتبر و قدیمی نشان دهد. هم چنین بدون تلاش و با صرف کمی هزینه توانسته اید ظاهر پیج خود را چند پله بالاتر، در سطح رقبایتان بکشانید.

  • صرفه جویی در زمان

قطعا جذب فالوور در اینستاگرام کار ساده ای نیست و شاید ماه ها طول بکشد تا بعد از تلاش های بازاریابی زیاد و تبلیغات، عدد فالوورهای شما به رقم قابل قبولی برسد. در نتیجه خرید اکانت اینستاگرام باعث می شود در زمان خود صرفه جویی کنید و در واقع وقت تان را بر روی فعالیت های دیگری که  برای بهبود کسب و کارتان ضروری اند صرف کنید.

  • گسترش زنجیره ی فالووری

فالوور، فالور می سازد! اینستاگرام هم مانند خیلی از شبکه های اجتماعی دیگر بر پایه ارتباط پایه گذاری شده است. اگر فالوئرهای پیجی که خریده اید واقعا فعال باشند زمانی که پست تان را لایک و یا برایتان کامنت می گذارند اینستاگرام فالوئرهای آنها را نیز با خبر می کند و همین باعث افزایش زنجیره فالوئری شما می شود.

  • افزایش اعتبار برند در کوتاه مدت

طبیعتا وقتی صفحه اینستاگرامی را باز می کنید اول به تعداد فالورهای آن پیج نگاهی می اندازید، اگر صفحه ی مورد نظر پیج بیزینسی باشد حتی اگر محصول دلخواه شما را داشته باشد در نگاه اول تعداد انگشت شمار فالوئر شما را از خرید منصرف می کند چرا که احتمال می دهید پیج تازه راه اندازی شده یا به اندازه کافی محبوب نبوده و یا حتی آنقدر معتبر نیست که سفارشتان را نهایی کنید. داشتن تعداد زیاد فالور از همان ابتدای امر به برند شما کمک می کند که در صحنه رقابتی کسب و کارهای اینستاگرامی دوام بیاورید و اعتبار برندتان را تا حد قابل قبولی بالا می برد.

معایب خرید پیج اینستاگرام چیست؟

1.فالور فیک و غیر واقعی نرخ تعامل engagement rate را کاهش می دهد

برخی از شرکت ها وجود دارند که با ادعای فروش پیج اینستاگرام 1m پیشنهادهای هوس انگیزی ارائه می دهند. اما اگر واقعیت پشت پرده را بدانید ممکن است حتی حاضر به خرید پیج اینستاگرام 5K  فالوور هم نشوید.

حقیقت این است که در هنگام خرید پیج اینستاگرام دو نوع فالور می تواند وجود داشته باشد. دسته اول اکانت هایی هستند که متعلق به اشخاص حقیقی هستند و در ازای میزان اندکی پول با شرکت ها توافق کرده اند که اتوماتیک به لیست پیج های کم فالوئر اضافه شوند. طبیعتا این دسته از فالورها با اینکه حقیقی هم هستند ممکن است به خودشان زحمت لایک زدن یا کامنت گذاشتن برای شما را ندهند.

دسته دوم فالوئر هایی هستند که متعلق به شخص حقیقی نیستند و در واقع ربات یا Bot هستند. در واقع شما با دسته ای از کدها سر و کار دارید نه فالوور واقعی! البته این ربات ها توانایی کامنت گذاشتن برای شما را هم دارند اما کامنتی که مشخص است با محتوای خاصی که منتشر کرده اید تناسبی ندارد و هیچ جزییاتی از محتوا درک نشده است . مثلا فقط توسط ایموجی ها کامنت را پر می کنند و یا از جمله ای خاص مثل “پست های جالبی دارید” و یا “به پیج ما هم سر بزنید”  استفاده می کنند حتی ممکن است زیر پست شما به تبلیغات وسیع و پوچ بپردازند.ربات ها آنقدر مصنوعی و سریالی جلوه می کنند که کاربر سریعا متوجه غیرواقعی بودن آن می شود.

2.خطر اسپم

ممکن است در مواردی لازم باشد ایمیل خود را بر روی صفحه اینستاگرام تان قرار دهید. اگر فالوئرهای پیجی که خریداری کرده اید فیک باشند ممکن است موجی از ایمیل های اسپم به آدرس ایمیل تان بفرستند. یکی از دلایل پنهان کسانی که پیج با فالوئر غیرواقعی به شما می فروشند ممکن است همین دسترسی به ایمیل آدرس باشد.

با پذیرفتن داشتن تعداد فالوئر بالا اما فیک شما در واقع به آنها این اجازه را می دهید که به صفحات فالوئرهای اصیل تان هم دسترسی پیدا کنند. فالوئرهای فیک به عنوان اسپمر فالوئر های اصیل تان را فالو می کنند و وقتی موجی از این اتفاق افتاد فالوئر های اصیل به ستوه می آیند و ممکن است با آنفالو کردن آنها پیج منبع که خود شما بوده اید هم آنفالو کنند.

3.اینستاگرام فالوورهای فیک را حذف می کند

اینستاگرام اخیرا برای مقابله با بی نظمی و برای فراهم کردن آرامش کاربران واقعی اش فالوئر های فیک را حذف می کند. فرض کنید جدیدا پیجی را خریداری کردید، بعد از مدتی متوجه می شوید تعداد فالوئر هایتان رو به ریزش است. این دقیقا به خاطر عملکرد سر سختانه اینستاگرام برای مقابله با فالور های غیر واقعی است. در نتیجه تمام هزینه ای که برای خرید پیج با تعداد فالور بالا کرده اید بی نتیجه خواهد ماند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت مای اینستا مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

قوانين و برخي نكات براي خريد فالوور در اينستاگرام

1 – خريد فالوور ممكن است با تاخير انجام شود و سفارش ها به دليل قوانين جديد اينستاگرام داراي ريزش بوده و وجه عودت نخواهد داده شد

2 – در برخي از موارد اندك ممكن است به علت قطعي سرور سفارشات افزايش فالوور اينستاگرام و خريد لايك با تاخير انجام شود

3 – نام كاربري شما همان آيدي پيج شماست .

4 – لطفا در هنگام سفارش پيج خود را در حالت عمومي قرار دهيد و در طول سفارش آيدي پيج خود را عوض نكنيد و همچنين از هيچ سرور و سايت ديگري تا پايان سفارش خريد فالوور انجام ندهيد ( در صورت عوض شدن آيدي يا پرايويت شدن پيج سفارش لغو و مبلغ عودت نخواهد شد )
5 – سفارش فالوور براي پيج هاي ضد انقلاب اسلامي و ضد قومي و فرهنگي انجام نخواهد شد .

6 – فالوور ها در ارزان ترين قيمت مي باشند و برند فالوور پرو به فالوور اينستاگرام ارزان معروف است پس تقاضاي تخفيف نفرماييد .

از امكانات افزايش فالوور اينستاگرام و افزايش فالوور اينستاگرام ارزان لذت ببريد از فالوور پرو لذت ببريد.

اهميت افزايش فالوور اينستاگرام و چرا خريد آن سود آور است؟

اينستاگرام گردش و سير در تصاوير اشتراكي است و يك سيستم عالي براي ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. اين شبكه اجتماعي همچنين به صاحبان مشاغل فرصت تبليغ محصولات و سرويس هايشان را ميدهد. استفاده از اينستاگرام براي تبليغ تجارت شما خيلي به صرفه و آسان است.

به عنوان مثال شما ميتوانيد تصاوير مشترياني كه از خريد و استفاده از سرويس و يا محصولات شما راضي هستند را پست كنيد تا برند خود را تبليغ كنيد. براي اينكه به افراد زيادي توسط اينستاگرام برسيد داشتن فالوور خيلي حياتي است. شما نميتوانيد اهميت داشتن فالوور را ناديده بگيريد، هر چقدر شما فالوور بيشتر داشته باشيد شدت تبليغات شما بيشتر خواهد شد.

افزايش فالوور اينستاگرام

اين روز ها پيج هاي اينستاگرام از جمله پيج هاي فروشگاهي يا خصوصي يا شركتي و پيج هاي ديگر با موضوعات مختلف نياز ضروري به افزايش فالوور اينستاگرام و افزايش فالوور دارند اما چرا افزايش فالوور اينستاگرام براي پيج هاي اينستاگرام امري ضروري است ؟

فرض كنيد شما وارد فروشگاهي شديد كه فقط دو يا سه مشتري در آن هستند و فروشگاه ديگري در 100 متر جلوتر دهها نفر مشغول به خريد هستند شما براي خريد كرند به كدام فروشگاه مراجعه مي كنيد ؟

دقيقا همين امر براي پيج ها نيز صدق مي كنذ فرض كنيد وارد پيجي براي خريد كفش مي شويد كه فقط 100 فالوور دارد و در عوض پيجي ديگر با موضوع خريد كفش 10 هزار فالوور دارد به كدام پيج بيشتر اعتماد مي كنيد ؟

پس افزايش فالوور واقعي را جدي بگيريد كه امروزه امري ضروري براي افزايش فالوور اينستاگرام پيج ها هستند.

براي اطلاعات بيشتر به سايت my insta مراجعه كنيد.

 



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

در طول زمان ، اینستاگرام به یک قدرت واقعی در بازاریابی تبدیل شده است. با افزایش تعداد کاربران فعال در این شبکه اجتماعی شما محلی پر رونق برای تبلیغات خود دارید و جای تعجبی نیست که برند های معتبر ، بودجه خوبی را صرف بازاریابی در اینستاگرام می کنند و کسب درآمد از اینستاگرام را به یکی از اهداف بازاریابی خود تبدیل کرده اند. اما شما چه باید بکنید ؟

خب ! حالا زمان مناسبی برای کسب درآمد از اینستاگرام و افزایش محبوبیت شما در آن است. اگر آماده انجام این کار هستید ، می توانید با اکانت خود درآمد خوبی کسب کنید.

روش هایی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید درآمد خود را از اینستاگرام افزایش دهید و نام برند خود را با محبوبیت بیشتری مواجه کنید.

پیش نیاز کسب درامد از اینستاگرام : جذب افراد (فالوور)

اول باید ببینید فالوور هایتان از چه چیزی لذت می برند ؟ شما باید بدانید که برای کسب درآمد از اینستاگرام نیازمند فالوور وفادار هستید. اگر تازه شروع به کار کرده اید و فالوور های کمی دارید روش های خوبی برای جلب توجه افراد در اینستاگرام به شما معرفی خواهیم کرد.

بیو خوب بنویسید : در بیو شما باید اطلاعات تماس ، اطلاعاتی در مورد پست هایی که ارسال می کنید و محل خود را درج کنید. از چند کلمه کلیدی در متن استفاده کنید و بین 1 تا 3 هشتگ مرتبط و پرکاربرد با صنعت خود را به کار ببرید.

مرتب پست ارسال کنید : برای رشد و کسب درآمد شما می خواهید پست های زیادی ارسال کنید ، اما اگر همه را یکباره ارسال کنید ، پست ها نه تنها اثر مثبتی نخواهند داشت ، بلکه اثری منفی برایتان به همراه دارند. حداقل یک پست در روز ارسال کنید و از ارسال پشت سر هم پست ها بپرهیزید.

پست های جذاب ارسال کنید : از کیفیت تصاویر و ویدئو های خود مطمئن شوید. پست ضعیف می تواند اعتماد کاربران شما را از بین ببرد. بنابراین به دلیل کمبود وقت و یا موارد دیگر ، پست های بی کیفیت و بدون جذابیت ارسال نکنید.

استفاده از هشتگ های مرتبط : اگر از هشتگ ها استفاده نکنید ، هیچ گاه قردی به جز فالوور هایتان پست های شما را نخواهد دید. با هشتگ های مربوط به کسب و کارتان آشنا شوید و از آنها در پست های خود استفاده کنید. باستفاده از 4 تا 8 هشتگ مرتبط با کسب و کار می تواند کسب درآمد از اینستاگرام برای شما را ساده تر سازد.

تعامل با فالوور ها : شما نباید انتظار داشته باشید ارتباطات با شما به صورت یکطرفه برقرار شود. زمانی را برای تعامل با فالوور هایتان اختصاص دهید ، پست های آنها را لایک کنید و کامنت هایی برای پست های مرتبط با کسب و کارتان ارسال کنید. با این کار علاوه بر ارتباط با همکاران و فالوور هایتان ، یک راه خوب برای ارتباط دیگر افراد با خودتان ایجاد کرده اید.

نکاتی که در بالا گفته شد ، راهکارهایی برای جذب افراد است. اما اگر تمایل دارید تا رشد سریعی برای کسب و کارتان داشته باشید می توانید از روش خرید فالوور استفاده کنید

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

1.همکاری در فروش :

همکاری در فروش اساسا به معنی تبلیغ کالا و خدماتی است که شما از فروش آن پورسانت دریافت خواهید کرد. حتما تبلیغات اینچنینی را در وبسایت ها و وبلاگ ها مشاهده کرده اید. همکاری در فروش در اینستاگرام نیز تفاوت چندانی با سایت ندارد.

با استفاده از اینستاگرام و تولید محتوای خلاقانه شما می توانید محصولات خود را در قالب تصویر و ویدئو معرفی کنید و کاربرانتان را به لینکی که تامین کننده به صورت اختصاصی به شما داده است هدایت کنید.

شما همچنین می توانید در بیو ، لینک صفحه اصلی وبسایت را قرار دهید تا کاربران با مراجعه به آن بتوانند تمامی محصولات شما را مشاهده کنند.

این نوع بازاریابی در اینستاگرام برای صنعت پوشاک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شما نیازی به تهیه اجناس ندارید و تنها به عنوان یک واسط عمل می کنید و کالای دیگران را به فروش می رسانید.

2.فروش مستقیم محصولات

اگر بودجه مناسبی در اختیار دارید و می توانید محلی برای نگه داری اجناس خود داشته باشید ، می توانید از این روش استفاده کنید. تفاوت این روش و همکاری در فروش این است که در اینجا شما صاحب کالاها هستید و تمام سود حاصله از فروش برای خودتان است.

در این روش باید تمرکز بیشتری بر علایق کاربرها داشته باشید تا بتوانید کالای بهتری به آنها ارائه دهید. در سیستم همکاری در فروش معمولا محتوای مربوط به هر محصول توسط تامین کننده ایجاد شده است ولی در این روش شما باید محتوای اختصاصی برای هر محصولتان را ایجاد کنید و از آنها در پست ها استفاده کنید.

3.درج تبلیغات

اگر به یک فرد تاثیر گذار در اینستاگرام تبدیل شوید ، برند های زیادی خواهان تبلیغ کسب و کارشان توسط شما خواهند بود. توجه کنید که برند ها ، تنها به پیج هایی که فالوور بالایی دارند و تعاملشان با فالوور ها بالا است تبلیغات می دهند.

شما نمی توانید با تعداد فالوور کم اینکار را انجام دهید و کسب درآمد از اینستاگرام در این روش نیازمند سرمایه ای برای جذب فالوور و تبلیغات پیج شما می باشد.

کسب در آمد در این روش بازدهی بسیار خوبی برای شما دارد اما رسیدن با آن نیازمند زمان و تلاش زیادی است. اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید ، مطمئن شوید زمان لازم برای انجام آن را دارید.

4.فروش پیج

در صورتی که شما پیج اینستاگرام خود را با رشد خوبی روبرو کردید و توان یا زمان کسب درآمد از آن را نداشتید ، می توانید اکانت اینستاگرام خود را به فروش برسانید. قیمت ها در این روش بسیار متفاوت و بستگی به کیفیت و تعداد فالوور های پیج دارد. اما اگر قادر به کسب درآمد از اینستاگرام با روش های گفته شده نشدید ، این روش می تواند راه حلی برای شما باشد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت خرید فالوور مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

فضای اینستاگرام برای یک کسب و کار بدون وجود فالوور مناسب و محتوای خوب سود چندانی ندارد. پیج های زیادی هستند که کسب و کارشان را فقط در اینستاگرام دارند و در فضای واقعی هیچ فعالیتی ندارند. این پیج ها عمدتا دارای فالوور بالایی هستند و یکی از روش هایی که استفاده می کنند خرید فالوور اینستاگرام است. اما سوالی که پیش می آید این است که اینکار به چه صورت باید انجام شود و آیا با انجام آن بازدهی مناسب شامل حال کسب و کار شما می شود یا خیر ؟
کسب و کار اینترنتی شما ، نیازمند تبلیغاتی موثر در در دنیای اینترنت است. یکی از شاخه های کسب و کار اینترنتی که در کشور پیشرفت بسیاری داشته است ، کسب و کار تحت شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام است. اما بازاریابی در این حوزه قوانین خاص خود را دارد و فعالیت هایی متفاوت را برای جذب مشتری می طلبد و شما صرفا با راه اندازی یک پیج اینستاگرام نمی توانید کسب و کار سودده خود را ایجاد نمایید
در عصر امروز شبکه های اجتماعی یکی از نیاز های هر فرد یا کسب و کاری است. استفاده از این فضا ، به دلیل تعداد زیاد کاربران می تواند یک عامل تاثیر گذار در بازاریابی کسب و کار شما باشد. اینستاگرام در صدر این شبکه های اجتماعی در ایران قرار دارد که امکانات بسیاری خوبی را به کاربران برای گسترش فعالیت های خود ارائه می دهد.
 اما نکته مهم اینجاست که اعتبار در این شبکه های اجتماعی به تعداد فالوور ها بستگی دارد و جذب فالوور فعال و واقعی کاری دشوار است.
به هر صورت در جامعه ما شاید توجه به تعداد فالوور در اینستاگرام ، نسبت به ارائه محتوای مفید بیشتر باشد. پیج هایی هستند که محتوای بسیار مفیدی ارائه می دهند اما در جذب فالوور ناکام هستند و رشد مناسبی ندارد. البته باید توجه کنید که حتی اگر قصد خرید فالوور را داشته باشید باید محتوای مناسبی تولید کنید تا فالوور هایتان باعث رشد کسب و کارتان شوند.
شرکت های متفاوتی در ایران مشغول به فروش فالوور اینستاگرام هستند و هر یک تعریفی خاص برای این واژه ارائه کرده اند. اما عموما ، منظور از واژه خرید فالوور اینستاگرام ، ایجاد فالوور های زیاد در مدت بسیار کوتاه برای پیج اینستاگرام شما است. بازاریابان این روش با تکیه بر حس خوش آیند بالا رفتن تعداد فالوور های شما ، شما را فریب می دهند در صورتی که این راهکار هیچ تاثیری در فروش شما نخواهد داشت.
اما چرا این راهکار تاثیری ندارد ؟ توجه داشته باشید که در سیستم خرید فالوور ، شما هیچ نظارتی بر فالوور های جذب شده برای خود ندارید و فالوور های غیر واقعی و غیر ایرانی را به عنوان مشتری به شما می فروشند و قاعدتا هیچ یک از اینها افزایش فروشی را برای شما ایجاد نخواهند کرد و یا حتی پست های شما را لایک نخواهند کرد
برای همین مورد است که های فالوور روش متفاوتی را برای شما ارائه کرده است. در های فالوور خرید فالوور اینستاگرام به صورت یکباره و بدون نظارت شما انجام نمیگیرد. ربات اینستاگرام ، با توجه به تنظیماتی که شما بر روی آن انجام می دهید ، فالوور های مد نظر شما را جلب می کند
پس شما باید به دنبال روشی باشید که فالوور ها به یکباره به پیج شما سرازیر نشوند. شما باید بتوانید کنترل اوضاع را به دست بگیرید و با توجه به نیاز خود و موضوع کاری خود اقدام به جذب فالوور نمایید.باید بتوانید در هر لحظه تغییرات را اعمال کنید و مطمئن باشید که فرآیند افزایش فالوور شما مسیری طبیعی را طی می کند و کاربر با میل شخصی خود اقدام به فالو کردن پیج شما می کند.در این صورت است که مطمئن خواهید شد ، زمانی که شما خرید فالوور را به تعداد 1000 نفر انجام می دهید ، 1000 نفر کاربر علاقه مند به کسب و کار شما ، برای پیج اینستاگرام شما جذب می شود.

معرفی روش های خرید فالوور اینستاگرام

1.خرید فالوور واقعی اینستاگرام از طریق ربات

مطلوب ترین و معقول ترین روش در میان روش های خرید فالوور ، خرید فالوور اینستاگرام از طریق ربات است.ربات اینستاگرام یک سیستم تحت وب می باشد که به شما امکانات فراوانی را برای رشد و فعالیت در فضای اینستاگرام می دهد.شما در این روش صد در صد فالوور واقعی اینستاگرام به دست خواهید آورد. اما چرایی خوب بودن این روش و مزیت های آن را برایتان شرح می دهیم

مزیت های خرید فالوور در های فالوور

فیلتر های قابل تنظیم

های فالوور به عنوان یکی از قدیمی ترین سیستم های خرید فالوور اینستاگرام ، فیلتر های متنوعی را به شما در پنل کاربری ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از این فیلتر ها ، جذب فالوور را برای خودتان هدفمند سازید. چند نمونه از این فیلتر ها را برایتان توضیح می دهیم فیلتر های اولیه موجود در پنل کاربری شما ، فیلتر تعداد فالوور و تعداد فالوو شده ها است. شما می توانید تنظیم نمایید در صورتی که تعداد فالوور های یک پیج از حدی بیشتر و یا کمتر بود ، برای شما جذب نشود. برای مثال شما می خواهید تنها افرادی که تعداد فالوور کمتر از 500 نفر دارند برای شما جذب شوند. با این فیلتر به راحتی می توانید این کار را انجام دهید و سیستم را برای جذب افرادی با فالوور کمتر از 500 نفر تنظیم نمایید. همچنین . همانند فیلتر فالوور شما قادر هستید حد مشخصی برای تعداد فالو شده ها در نظر بگیرید تا سیستم طبق فیلتر های شما روند جذب فالوور را پیش ببرد. فیلتر بعدی که در ختیار شما قرار میگیرد و کمک زیادی به هدفمند شدن پروسه خرید فالوور اینستاگرام شما می کند. فیلتر تعداد پست است. افرادی هستند که تعداد  پست بسیار کمی دارند و اقدام به خرید فالوور فیک می کنند ، شما می توانید با تنظیم حداقل تعداد پست ، از جذب این افراد توسط ربات جلوگیری کنید فیلتر سوم ، فیلتر متن پروفایل و عکس پروفایل می باشد. زمانی که شما اقدام به خرید فالوور می نمایید ، قطعا به دنبال خرید فالوور واقعی هستید و تمایل ندارید افراد غیر واقعی و یا نیمه واقعی پیج شما را فالو کنند. یکی از ارکان اصلی در حقیقی بودن افراد ، داشتن عکس پروفایل و متن مناسب در پروفایل است. شما می توانید ربات را طوری تنظیم کنید که افراد بدون عکس پروفایل را برای شما جذب نکند و همچنین در صورتی که کلمه خاصی در متن پروفایل مشاهده کرد آن فرد را نیز برایتان جذب نکند. دو فیلتر دیگر نیز در پنل خرید فالوور اینستاگرام در دسترس شما است. فیلتر بیزینسی بودن پیج که به شما این امکان را می دهد تا از جذب پیج های بیزینسی جلوگیری کنید و فیلتر قفل بودن پیج که به شما امکان عدم جذب پیج های بسته را می دهد. با استفاده از این فیلتر ها شما به بهینه ترین شکل خرید فالوور اینستاگرام را انجام داده اید و مطمئن خواهید بود فالوور واقعی اینستاگرام به شما تحویل داده خواهد شد.

قیمت خرید فالوور

اما شاید بزرگترین مزیت در این روش ، هزینه مناسب و معقول آن باشد. شما این امکان را دارید تا با هر بودجه ای شروع به کار کنید و پیج خود را قدرتمند سازید شما می توانید به سادگی با هزینه ای اندک شروع کنید و نیاز به صرف هزینه زیاد نیست. همچنین تضمین در این روش باعث می شود شما از جذب تعداد فالوور خریداری شده مطمئن باشید. اگر به دنبال خرید فالوور ارزان نسبت به کیفیت هستید ، این روش بهترین راهکار برای شما است.

خرید فالوور اینستاگرام مرتبط با موضوع کاری

در این روش ، فالوور های شما تنها از پیج های معرفی شما جذب می شوند و هیچ فالووری از منبعی غیر از پیج های معرفی شده توسط شما جذب نخواهد شد. شما می توانید پیج های هدفتان را که همان رقبایتان هستند را به سیستم معرفی کنید تا فالوور های آنها برای شما جذب شوند. خرید فالوور به این صورت این امکان را به شما می دهد تا افرادی را جذب کنید که علاقه مند به موضوع کاری شما هستند. این افراد از قبل با موضوع کاری شما در ارتباط بوده اند و با آن نا آشنا نیستند و شما راحت تر می توانید با آنها تعامل برقرار کنید و کالا و خدمات خود را به آنها بفروشید.

زمان معقول در خرید فالوور

جذب فالوور در این روش در یک مدت زمان معقول طی می شود. دقت داشته باشید که بالارفتن یکباره فالوور می تواند خطراتی مانند بلاک شدن را برای پیج شما به همراه داشته باشید و این کار باید به صورت آهسته و پیوسته باشد تا اینستاگرام پیج شما را بلاک نکند

آمار پیشرفته از روند افزایش فالوور

شما از طریق پنل ربات های فالوور می توانید به دقت روند افزایش فالوور خود را مشاهده نمایید. می توانید روند را ارزیابی نمایید تا در صورت نامناسب بودن آن تنظیمات و پیج های هدف خود را تغییر دهید و بهینه ترین حالت را برای خود ایجاد نمایید.

ابزار های جانبی رایگان

مزیت های فالوور به دیگر رقبا ابزار های رایگانی است که در اختیار شما قرار می دهد و به شما در پیش برد بهینه پروسه خرید فالوور کمک می کند. این ابزار ها به شما کمک می کند تا بتوانید با فالوور هایتان در تعامل باشید و به خوبی آنها را جذب پیج خود کنید. شما با خرید فالوور اینستاگرام از های فالوور این امکانات را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

پست زمان بندی شده اتوماتیک

بسیاری از افراد با ارسال پست هر روزه در اینستاگرام مشکل دارند و زمان کافی برای انجم این کار را ندارند. با اسفاده از این ابزار شما می توانید پست های خود به ربات بدهید تا در زمان تعیین شده در پیج اینستاگرام شما قرار بگیرد. شما می توانید به خوبی از در مدیریت محتوای خود استفاده کنید و به طور پیوسته پست های خود را در پیج ارسال نمایید و به کاربرانتان این قول را بدهید تا در راس ساعت معینی و تعداد معینی در روز پست ها در پیج قرار خواهد گرفت. اسال پست پیوسته و مناسب یکی از علل موفقی و بازدهی مناسب روند خرید فالوور اینستاگرام است.

دایرکت اتوماتیک

با استفاده از این روش می توانید به صورت خودکار به افرادی که می خواهید پیام دایرکت ارسال نمایید. برای آشنایی بیشتر با این ابزار می توانید مطلب ربات دایرکت اینستاگرام را مشاهده نمایید.

لایک اتوماتیک

این ابزار نیر به شما کمک می کند تا با لایک کردن پست های دیگران ، توجه آنها را به خود جلب کنید و تعامل خود را با فالوورهایتان بالا ببرید.

ضمانت بازگشت وجه

شما تا ۷ روز پس از اولین خرید فرصت دارید تا به هر دلیلی تقاضای بازگشت وجه داشته باشید و خرید شما بدون قید و شرط بازگشت داده خواهد شد

2.خرید فالوور از برنامه های موبایلی 

اگر سری به مارکت های اندرویدی ایرانی بزنید ، با انواع و اقسام این نرم افزار ها مواجه می شوید . در این روش شما باید کارهایی مثل لایک ، کامنت ، فالو را انجام دهید تا اعتبار کسب و کنید و بتوانید خودتان نیز خرید فالوور اینستاگرام انجام دهید. اما شاید کم بازده ترین روش ، استفاده از این روش باشد. افرادی که شما را فالو می کنند بدون هیچ هدفمندی شما را فالو می کنند و تنها صرفا به این منظور که در برنامه اعتبار به دست بیاورند این کار را انجام می دهند ، آنها ممکن است اصلا نیازمند محصول یا خدمات شما نباشند و بعد از مدت بسیار کوتاهی شما را آنفالو کنند. مشکل بعدی این است که بسیاری از افراد با پیج های غیر اصلی خودشان شما را فالو می کنند تا برای پیج اصلی خود اعتبار درون برنامه ای کسب و کنند و بتوانند خرید فالوو را برای پیج اصلی خودشان انجام دهند. در این صورت شما فالوور هایی را جذب کرده اید که هرگز فعالیتی نخواهند داشت و تنها برای کسب اعتبار درون برنامه ای ساخته شده اند. توجه داشته باشید که فریب شعار هایی همچون خرید فالوور اینستاگرام ارزان یا خرید فالوور اینستاگرام ایرانی ارزان را نخورید. در این صورت ممکن است شما هزینه بسیار پایینی بپردازید ولی قطعا فالوور فیک و غیر فعال به شما تحویل داده خواهد شد و همان مقدار هزینه شما نیز از بین خواهد رفت

3.تبلیغ در پیج های بزرگ

شما می توانید با خرید پیج اینستاگرام خود را در پیج های بزرگ تبلیغ کنید ، بدین صورت که شما یک محتوای تبلیغتی آماده می کنید. این محتوا می تواند به شکل عکس یا ویدئو باشد و پیام تبلیغاتی خود را در آن می گنجانید. متنی مناسب برای آن می نویسید و آن را به پیج های تبلیغ دهنده می دهید. پست شما به مدتی که خریداری نموده اید بر روی پیج باقی می ماند و کاربران پیج تبلیغ دهنده آن را مشاهده می کنند و در صورت تمایل پیج شما را فالو می کنند. همچنین شما می توانید در این روش ، با پرداخت مبلغی بیشتر درخواست ری پست را از پیج ها داشته باشید. در این صورت پست شما در هر روز که از تبلیغ می گذرد حذف می شود و دوباره ارسال می شود تا کاربران بیشتری پست را مشاهده کنند و درصد جذب فالوور شما بالاتر رود. مشکل اول در این روش عدم توجه کافی فالوور ها به تبلیغات در پیج ها است. اگر توجه داشته باشید پست های تبلیغاتی آنچنان لایک و کامنتی را در پیج هایی که دارای فالوور بالایی هستند دریافت نمی کنند این نشان دهنده عدم توجه کافی مخاطبان به پست های تبلیغاتی است. مشکل دوم این است که در صورتی که شما بخواهید پست تبلیغاتی خود را در پیج های بزرگ ارسال کنید ، باید چندین پیج را در نظر بگیرید و تنها با تبلیغات در یک پیج فالوور شما افزایش محسوسی نخواهد داشت. هزینه ای پیج های بزرگ برای تبلیغات از شما دریافت می کنند متغیر است ولی نسبت به روش های دیگر ، مبلغ بسیار بالاتری برای شما تمام خواهد شد. پس توجه داشته باشید اگر می خواهید به سمت این روش بروید باید بودجه ای مناسب و بالا در نظر داشته باشید تا بتوانید این تبلیغات را به صورت مداوم انجام دهید. مشکل بعدی عدم تضمین است. شما با صرف هر هزینه ای نمی توانید تضمیتی برای جذب مقدار مشخصی فالوور داشته باشید. پیج تبلیغ دهنده پست شما را برای مقدار روز خریداری شده بر روی پیج قرار می دهد و اینکه چه تعداد فالوور برای پیج شما جذب شود اصلا مشخص نیست و تضمینی در این میان وجود ندارد. ممکن است شما هزینه ای زیاد انجام دهید ولی مقدار بسیار کمی فالوور دریافت نمایید.

4.تبلیغات توسط اینفلوئنسر ها

اینفلوئنسر ها به افرادی حقیقی گفته می شوند که شهرت زیادی در فضای مجازی دارند. این افراد دارای فالوور بالایی هستند و به همین سبب تبلیغات در پیج آنها می تواند بازخورد مناسبی برای شما داشته باشد . این روش در مقایسه با دو روش ذکر شده در بالا ، بازدهی بسیار بهتری دارد و شما را زودتر به هدف می رساند اما مشکل اینجاست که اینفلوئنسر ها برای هر چیزی تبلیغ نمی کنند و هزینه تبلیغات آنها اصلا هزینه کمی نیست. یکی دیگر از مشکلات دو دستگی در میان اینفلوئنسر ها در اینستاگرام است. این افراد معمولا دارای یک دسته فالوور منتقد و یکم دسته فالوور دوست هستند. زمانی که شما تبلیغ خود را به اینفلوئنسر ها می دهید ممکن است کامنت های از دسته متقد دریافت کنید که برای برند شما جذاب و مناسب نباشد و تخریبی برای برند شما صورت بگیرد. اگر شما یک برند شناخته شده هستید و یا یک کسب و کار لاکچری دارید می توانید سراغ این افراد بروید و تبلیغات خود را به آنها بسپارید. حتما قبل از پیام دادن به آنها هزینه ای مناسب را کنار بگذارید.

بهترین روش خرید فالوور اینستاگرام

همانطور که تا اینجا متوجه شدید ، خرید فالوور اینستاگرام از طریق ربات اینستاگرام به صرفه ترین و بهینه ترین حالت ممکن در خرید فالوور اینستاگرام است. شما در این روش تعداد فالوور مشخصی را خریداری می کنید و سیستم دقیقا همان تعداد فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام شما جذب می کند. امکانات رایگان بسیاری در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید از آنها استفاده کنید و همچنین فرصت تست عملکرد سیستم را به رایگان خواهید داشت.

دوستانی که عاقه مند به خرید فالوور هستند برای اطلاعات بیشتر به سایت my insta مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

پکیج هایی که ما برایتان تهیه کرده ایم از بهترین سرورها خریداری گردیده که شامل فالوورهای باکیفیت بالا و لایک و بازدید می باشند.
شما با خرید هریک از این محصولات می توانید در سریعترین زمان ممکن به سرویس درخواستی مدنظرتان دسترسی پیدا کنید.
تیم پشتیبانی ما در کمترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار خواهند کرد و خرید شما را در اسرع زمان و با بهترین کیفیت انجام خواهند داد.

پکیج هایی که ما برایتان تهیه کرده ایم از بهترین سرورها خریداری گردیده که شامل فالوورهای باکیفیت بالا و لایک و بازدید می باشند.
شما با خرید هریک از این محصولات می توانید در سریعترین زمان ممکن به سرویس درخواستی مدنظرتان دسترسی پیدا کنید.
تیم پشتیبانی ما در کمترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار خواهند کرد و خرید شما را در اسرع زمان و با بهترین کیفیت انجام خواهند داد.

 

با توجه به آمارهای انتشار یافته از سوی کشورهای اروپایی ، نشان می دهد که اغلب کسب و کارهای بزرگ و کوچک حضور فعالی در شبکه های اجتماعی دارند.
حرکت به سوی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار های سنتی به امری مهم تبدیل شده و روز به روز نیاز به آن پر رنگ تر می شود.

اگر حوضه فعالیت پیج اینستاگرامی شما خارج از کشور می باشد می توانید با خرید فالوور خارجی و خرید لایک خارجی کسب و کار خود را رونق به بخشید و فالوور های بیشتر را جذب کنید.

فالوور چیست یا فالوور کیست؟

فالو کردن به معنای دنبال و پیروی کردن است، حال ما در شبکه های اجتماعی اغلب کلمه follow را می‌بینیم و خیلی از کاربران معنی این واژه انگلیسی را نمی دانند.
شما با کلیک روی follow قبول می کنید که می خواهید آن کاربر و تمامی فعالیت هایی که این کاربر در اینستاگرام انجام می دهد را مشاهده کنید.شما می توانید با خرید فالوور اینستاگرام محبوبیت پیج خود را افزایش دهید.

زمانیکه مطلبی را در پیج خود به اشتراک می‌گذارید آن مطلب برای فالوورهای شما به نمایش گذاشته می‌شود و آنها می‌توانند برای آن پست لایک یا کامنت بزنند.

خرید فالوور اینستاگرام چه زمانی و برای چه کسی لازم است؟

با توجه به اینکه برای داشتن محبوبیت و رسمیت بالاتر در شبکه های اجتماعی هرچه فالوور بیشتر باشد، به معنای محبوبیت و درآمد بیشتر است این امر خود گویای مهم بودن مبحث Follower می‌باشد.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز شما می توانید با افزایش تعداد فالوورهای خود شروع به کسب درآمد از پیج خودتان نمایید، (همچون افرادی که بدلیل تعداد فالوور بالایی که دارند، پست یا استوری های تبلیغاتی در پیج خود قرار می دهند.)
بهترین استراتژی برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام افزایش فالوور است.

برای اینکه شما فالوورهای زیادی داشته باشید باید برخی اصول افزایش فالوور را فرا بگیرید و پست های ناب و مردم پسندی را در پیج خود قرار دهید.
حال در ابتدای کار برای اینکه مردم به پیج شما اعتماد کنند باید مقداری فالوور واقعی برای پیج خود خریداری نمایید تا فالوور شما در حد قابل قبولی دیده شود.
شما با خرید فالوور زمینه را برای جذب فالوور با کیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این یک امتیاز بشمار می‌آید.

اگر پیج اینستاگرام شما فالوور زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیل شدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بی‌نتیجه ماندن آن است.
کاربران زمانی که می‌بینند شما فالوور زیادی دارید خود به خود شما را دنبال می‌کنند و بیشتر مورد توجه  آنها قرار می‌گیرید.
شما با خرید فالوور برای یک صفحه تجاری، در واقع راه «بازاریابی اینستاگرام» و «جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی خواهید کرد.

چرا باید فالوور اینستاگرام بخریم؟

در ابتدای راه خرید فالوور یکی از بهترین گزینه های هر کاربر است که می توانید برای شروع کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید.
خرید فالوور راه صد ساله را به یک شب تبدیل می‌کند و باعث افزایش فروش و رسیدن به سود کلان می‌شود.

با خرید فالوور شما باعث ایجاد اعتماد و حس رضایت بین کاربران خود می شوید و آنها نیز به شما اعتماد می کنند و محصولات تبلیغاتی شما را می خرند.
همچنین در این حالت آنها اغلب دوست دارند که پست های شما را لایک و کامنت بگذارند.

ریزش فالوور اینستاگرام خریداری شده

امروزه ریزش فالوور خریداری شده یکی از مشکلات اساسی افرادی است که برای پیج اینستاگرام خود فالوور فیک می خرند. امروزه تعداد سایت های فروش فالوور اینستاگرام خیلی زیاد شده است و همه سایت ها فقط قصد فروش فالوور به هر نحوی هستند.

اما به شما توصیه می کنم که اگر در خرید فالوور احتیاط کنید و نکات مهم و تجربیات شرکت ارائه دهنده خدمات را بررسی کنید ، دیگر لازم نیست سردرگم بشید تا از کدوم شرکت خرید کنید.

اینستاگرام بخاطر الگوریتم های پیشرفته ای که دارد همه روزه سعی در پاک کردن اکانت ها و فالوور های فیک از اینستاگرام است. ولی وب سایت خرید فالوور اینستاگرام به همه ی این نکات آگاه هستش و به همین خاطر برای شما از اکانت های واقعی اینستاگرام خدمات رسانی می کند و احتمال ریزش فالوورها را یه صفر می رساند.

افزایش فالوور با فالوور واقعی ایرانی

همچنین قابل تامل است که اغلب مردم ما از نوجوان گرفته تا بزرگسال در مورد شبکه های اجتماعی اطلاعات مختصر و اجمالی دارند.

مردم در صورت مشاهده پیج های با تعداد فالوور و لایک پایین به آنها اعتماد نمی کنند و سریع آن را آنفالو می کنند.

البته برخی از پیجها وجود دارند که برای افزایش تعداد فالوور پیجشان با دیگر پیج های همتراز تبادل می کنند و در این صورت نیز مقدار جذب فالوور بسیار پایین است، حتی برخی از افراد بخاطر تبادل های نامناسب و بی رویه آن پیج رو آنفالو می کنند.

خب حالا چیکار کنیم؟

یکی از روش های موجود صرف هزینه و تبلیغ کردن است که واقعاً هزینه‌های سرسام آوری دارد و بازدهی آنها هم خیلی کم است. در تبلیغات درست و قانونمند شما تنها می توانید در بهترین حالت 20% بازدید کنندگان را برای پیج خود جذب کنید که کاری بس دشوار و هزینه آور است.

راه دوم این هست که ما با استفاده از خرید فالوور، اعضای پیجمان را بالا ببریم تا هم در تبادلات جایگاه بهتری داشته باشیم و هم اعتبار پیجمان بالاتر برود تا کاربران اعتماد بیش‌تری داشته باشند و آنفالو نکنند و در ادامه با بالا بردن کیفیت مطالب باعث ورود اعضای جدید شوید.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام چگونه است؟

تمامی سفارشات خرید فالوور واقعی اینستاگرام ، که شما در این سایت ثبت می نمایید، کاملا با دقت و توجه توسط تیم ما بررسی می شود. و فالوورهای واقعی و اکتیو که در اینستاگرام حساب کاربری فعال دارند را برای شما ثبت می کنند.
همچنین از دیگر مزایای تیم ما سرعت و دقت بسیار بالا می باشد که در کمترین زمان ممکن سفارشات مدنظرتان را بر روی اکانت اینستاگرام شما اعمال می نمایند.
ریزش فالوور ها معیاری است که میزان واقعی بودن فالوور ها را می سنجند ، شما با بررسی مقدار ریزش فالوور های خود به سخن ما اعتماد خواهید کرد.
بالا بودن فالوور و لایک پست‌ها تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج اینستاگرام شما دارد.

چرا سایت خرید فالوور اینستاگرام ؟

سایت خرید فالوور اینستاگرام با داشتن تیمی مجرب و فعال حدود 5 سال است که در زمینه خدمات‌دهی اینستاگرام فعالیت می کند.
این تیم با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله خود یکی از بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام در کشور می باشد.
همچنین تیم ما با داشتن پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی سریعی که دارد یکی از بهترین سیستم های مدیریت مشتری را دارد.
خدمات ارائه شده در این سایت با قیمت بسیار ارزان و معقول ثبت شده است که نسبت به قیمت رقبا بسیار پایین تر است.

خرید فالوور ارزان با بهترین کیفیت و قیمت

مزایای فالوورهایی که از ما می خرید؟

  • فالوور های خریداری شده هیچ ریزشی ندارند
  • قیمت خرید فالوور و لایک ما بسیار مناسب و ارزان است
  • در سریعترین زمان ممکن سفارش شما ثبت و به مرحله انجام خواهد رسید
  • سفارشات شما با نهایت دقت و نظم با توجه به نوع سفارش انجام خواهد گرفت
  • فالوور های خریداری شده کاملا قانونی و مجاز می باشند

سایت خرید فالوور اینستاگرام با چندین سال سابقه درخشان و تجربه کافی در زمینه شبکه های اجتماعی و بخصوص اینستاگرام و تلگرام به یکی از حرفه ای ترین تیمهای خدمات اینستاگرام تبدیل شده است. اگر به خدمان نیاز به صرف هزینه کمتر در زمینه فالوور دارید میتوانید اقدام به خرید فالوور ارزان نمایید همچین اگر نیازمند خرید لایک اینستاگرام هستید میتوانید با کم ترین قیمت و بهترین کیفیت از محصولات و خدمات ما بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت my insta مراجعه کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: خرید فالوور ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد